نماینده مردم رشت در مجلس

تلاش دولت در زمینه توقف تورم موفقیت آمیز بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جعفرزاده ایمن آبادی، به تلاش های دولت در جهت بهبود اوضاع اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: تلاش دولت در زمینه توقف تورم بسیار موفقیت آمیز بوده و امیدواریم این تلاش در سایه همدلی و وفاق با مجلس مضاعف شود چرا که هنوز آثاری از رکود در جامعه مشخص است که آن نیز باید برطرف شود.

در شرایط اقتصادی کشور،باید با هوشمندی به جذب گردشگر بپردازیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جعفرزاده ایمن آبادی،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به تلاش های دولت در جهت بهبود اوضاع اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: تلاش دولت در زمینه توقف تورم بسیار موفقیت آمیز بوده و امیدواریم این تلاش در سایه همدلی و وفاق با مجلس مضاعف شود چرا که هنوز آثاری از رکود در جامعه مشخص است که آن نیز باید برطرف شود.

jafarzade_6675 (2)غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در قالب لایحه که حسب درخواست مجلس از دولت بود حرکت بسیار مطلوبی بود، گفت: با این حال ارائه این لایحه که در جهت تعامل با مجلس بود رأی نیاورد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نظر مجلس این بود که حجم بودجه زیاد است و از آنجایی که این حجیم بودن ضرورتی ندارد احکام به صورت مجزا و در قالب یک لایحه به مجلس ارائه شود که در نهایت این لایحه در صحن علنی پذیرفته نشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تلاش کمیسیون های تخصصی مجلس همواره تعامل با دولت بوده است، گفت: در حال حاضر بهتر است دولت ردیف های خود را کاملا مشخص و اعلام کند از طرفی مجلس نیز احکام خود را که آماده است در قالب طرح به تصویب برساند تا کار سریع تر پیش رود.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه با بیان اینکه با وجود تمامی مشکلات، دولت می تواند بودجه را در زمان معین ارائه کند، گفت: با اینکه به علت عدم رأی صحن به لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، کار دولت سخت تر شد اما امیدواریم در سایه تعامل مجلس با دولت، لایحه بودجه در موعد مقرر به مجلس ارائه شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان به تلاش های دولت در جهت بهبود اوضاع اقتصادی جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش دولت در زمینه توقف تورم بسیار موفقیت آمیز بوده و امیدواریم این تلاش در سایه همدلی و وفاق با مجلس مضاعف شود چرا که هنوز آثاری از رکود در جامعه مشخص است که آن نیز باید برطرف شود./خانه ملت

 

Share