تشرف‌ وزیر نیرو به‌ حرم‌ امام‌ علی(ع)+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «حمید چیت چیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران که «قاسم الفهداوی» وزیر نیروی عراق وی را همراهی می‌کرد به زیارت حرم مطهر حضرت امام علی(ع) شرفیاب شد و پس از زیارت از پروژه‌های مختلف آستان بازدید کرد. طی این بازدید محمد علی الحکیم از اعضای شورای آستان روند پیشرفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «حمید چیت چیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران که «قاسم الفهداوی» وزیر نیروی عراق وی را همراهی می‌کرد به زیارت حرم مطهر حضرت امام علی(ع) شرفیاب شد و پس از زیارت از پروژه‌های مختلف آستان بازدید کرد.
طی این بازدید محمد علی الحکیم از اعضای شورای آستان روند پیشرفت این پروژه‌ها را به میهمانان شرح داد.

چیت چیان در گفتگو با واحد اطلاع رسانی آستان پس از حمد و سپاس به درگاه الهی بابت توفیق زیارت بارگاه حضرت امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: جهت افتتاح نیروگاه برق در شهرستان الحیدریه (از توابع شهر نجف) به عراق آمدیم. این نیروگاه بنا بر دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامى توسط جمهورى اسلامى در این منطقه راه اندازى شده و از طرف ملت ایران به ملت عراق و به ویژه به زائران عتبات عالیات اهدا مى شود.

وزیر نیروى جمهورى اسلامى افزود: امیدوارم به برکت این عمل خیرخواهانه بتوانیم خدمات بیشترى را به ویژه در زمینه برق رسانى جهت ساماندهى و توسعه عتبات عالیات عراق ارائه کنیم.

چیت چیان تاکید کرد: ملت ایران همواره این احساس را داشته که عتبات عالیات در عراق بخشى از وجود خود مى باشد و همواره آماده تقدیم هر گونه خدمات به این مکان مطهر مى باشد. به ویژه حرم مطهر علوى که بارگاه مطهر پدر تمامى امامان است. امیدوارم با عنایت و لطف این امام بتوانیم خدمات بیشترى را به عتبات عالیات و عراق تقدیم کنیم.

مهندس قاسم الفهدواوى وزیر نیرو و برق عراق نیز اظهار داشت: این وزارتخانه همواره آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه برق رسانى به آستان و پروژه هاى جدید آن مى باشد.
الفهدواى تاکید کرد: سال ۲۰۱۵ مشکل برق در عراق به کلى رفع خواهد شد.
136674_605 136675_587
/ابنا

Share