دیارمیرزا گزارش می دهد

تاکتیک جدید عضو اصلاح طلب شورای شهر رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همانطور که چندی پیش اشاره داشتیم گمانه زنی رسانه ای در خصوص انتخاب شهردار بعدی رشت می تواند برای بسیاری از شهروندان و رسانه ها جذاب و قابل توجه باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همانطور که چندی پیش اشاره داشتیم گمانه زنی رسانه ای در خصوص انتخاب شهردار بعدی رشت می تواند برای بسیاری از شهروندان و رسانه ها جذاب و قابل توجه باشد.
-shora345-300x222بررسی تحلیلی عملکرد برخی رسانه های فاقد مجوز نشان گر این است که اعضای شورای شهر رشت جهت به کرسی نشاندن گزینه ی مورد نظر خود درحال پیاده کردن تاکتیک جدیدی هستند که برای کارشناسان رسانه کاملا شناخته شده است.
همانطور که در یادداشت«کدام یکی از این سه نفر شهردار رشت می شود؟»اشاره داشتیم ردپای عضو اصلاح طلب شورا در پای بسیاری از تخریب ها علیه دیگر اعضای شورای شهر رشت به چشم می خورد و وی با استفاده از رسانه ی اجاره ای خود بعد از طرح برکناری شهردار به دنبال انتخاب گزینه ی خود و همفکرانش در شهرداری رشت است اما این مسئله زمان بر خواهد بود و به همین دلیل با مطرح کردن روزانه ی افراد مختلف برای تصدی گری شهرداری رشت در حال اجرای تاکتیک«خرید زمان»هستند تا از یک سو کریم سرپرست را به عنوان سرپرست شهرداری رشت برای اجرای برنامه های خود حفظ نمایند و از سوی دیگر با خرید زمان گزینه ی مد نظر خود را جایگزین سرپرست نمایند.
بنابراین مطرح کردن روزانه ی افراد مختلف به عنوان گزینه ی شهرداری رشت تنها یک بازی رسانه ای توسط این جریان بوده تا با عوامفریبی مردم را سرگرم موضوع انتخاب شهردار بعدی رشت نمایند در حالیکه شهر با مشکلات عدیده ای مواجه است .
از سوی دیگر باید به این نکته توجه داشت که ماه های آتی ، روزهای پرکاری برای شورای شهر رشت و شهرداری خواهد بود و مدیریت شهری رشت باید درحالی بودجه یک سال آینده را تدوین و تنظیم نماید که از طرفی شهرداری رشت با سرپرست اداره می شود و از سوی دیگر نیز شورای شهر به جای پیگیری مشکلات عدیده ی شهروندان مشغول جلسات شبانه با برخی چهره های سیاسی است.
در حالیکه شورای دوره ی چهارم شهر رشت وارد سال دوم فعالیت خود شده است اما تاکنون گزارش عملکرد درخور و شایسته ای به مردم ارائه نکرده اند و بطور قطع و یقین می توانیم بگوییم که بسیاری از وعده ها در حد همان شعار باقیمانده تا جایی که برخی از اعضای شورای فعلی حتی عملکرد شورای دوره سوم رشت که منحل شده بود را بهتر از عملکرد شورای فعلی دانسته اند.
طبیعی است اگر روند فعلی فعالیت شورا و فضا سازی رسانه ای آنها توسط برخی پایگاه های خبری فاقد مجوز و اجاره ای ادامه دار باشد,«دیارمیرزا»به رسالت خبری خود عمل کرده و جزئیات جلسات شبانه برخی اعضای شورا با چهره های سیاسی و رسانه ای استان ,همچنین گماشتن افراد وابسته به خود در سازمان های شهرداری و انتخاب شهردار آتی رشت را افشا خواهد کرد و نخواهد گذاشت که منافع شهروندان رشتی بازیچه ی دست عده ای قرار گیرد.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share