مایلی کهن در واکنش به حکم دادگاه

با این حکم جشن گرفته ام و به محض اینکه به دستم برسد می‌روم زندان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مایلی کهن گفت: این رای تجدید نظر است و رای من قطعی شده. الان جشن گرفته‌ام. و به محض اینکه حکم به دستم برسد می‌روم زندان.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خیلی‌ها فکر می‌کردند به خاطر شکایتی که از محمد مایلی‌کهن داشته به آنجا رفته اما وقتی دایی در جواب خبرنگاران حاضر در دادگاه گفته بود که حضورش ارتباطی به رسانه‌ها ندارد، همه چیز پیچیده شد. به صورتی که همه فکر می‌کردند مشکل تازه‌ای پیش آمده که ارتباطی به ورزش ندارد اما بعد از کمی پرس و جو از اطرافیان دایی متوجه شدیم، سرمربی سابق پرسپولیس به خاطر پرونده شکایت از محمد مایلی‌کهن و درخواست تجدید نظر متهمان به دادگاه فراخوانده شده بود. جالب اینکه همان روز خبر رسید که علی دایی در صحبتی که با دوستانش داشت، گفته بود: «به جان دخترم نورا کوتاه نمی‌آیم.» این یعنی اینکه دایی پایش را در یک کفش کرده و حاضر نیست کوتاه بیاید.
00990850
با این صحبت‌ها همه منتظر رای دادگاه تجدید نظر بودند تا ببینند صحبت‌های دایی تاثیری روی رای داشته یا نه. بالاخره امروز عسگری پیش‌بین وکیل علی دایی اعلام کرد که دادگاه همان رای قبل را تایید کرد و مایلی‌کهن به ۴ ماه حبس تعزیری و یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده.

با این اتفاقات با محمد مایلی‌کهن تماس گرفتیم تا ببینیم او چه واکنشی به این صحبت‌ها دارد. مایلی‌کهن انگار خیلی در جریان رای دادگاه نیست و البته ظاهرا برایش فرقی نمی‌کند که دادگاه محکومیتش را بخشیده یا مثل قبل باقی مانده. سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان در جواب صحبت‌های علی دایی به خبرنگار ورزش سه می‌گوید: «علی دایی گفته بود به جان نورا کوتاه نمی‌آیم و نمی‌بخشم. من هم در جوابش می گویم من هم به جان دنیز نمی گذرم . یعنی اعتراضی به رای ندارم و آن را می‌پذیرم.»

او در ادامه حرفهایش هم گفت: با همین رفتارهاست که فوتبال ما به اینجا رسیده . این خودخواهی ها و منفعت طلبی هاست که با این همه استعداد ایران را در این مرحله نگه داشته . این چیزها ، شرایط جامعه و… دارد مرا داغان می کند.

مایلی کهن ادامه می دهد: این رای تجدید نظر است و رای من قطعی شده. الان جشن گرفته‌ام. و به محض اینکه حکم به دستم برسد می‌روم زندان. وساطت هیچ کس را هم قبول نمی‌کنم. این منم که گذشت نمی کنم و نخواهم کرد .
/ورزش۳

Share