باهنر: هنوز نوع اصولگرایی احمدی نژاد را کشف نکرده‌ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما هنوز کشف نکرده‌ایم که احمدی‌نژاد چه نوع اصولگرایی را قبول داشت. محمدرضا باهنر در نشست خبری خود با رسانه‌ها در پاسخ به سوالی درباره نقش فعلی احمدی‌نژاد در جریان اصولگرایی گفت: بالاخره آقای احمدی‌نژاد هم فعالیت‌های سیاسی خودش را دارند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما هنوز کشف نکرده‌ایم که احمدی‌نژاد چه نوع اصولگرایی را قبول داشت.

bahonar-39036483917804محمدرضا باهنر در نشست خبری خود با رسانه‌ها در پاسخ به سوالی درباره نقش فعلی احمدی‌نژاد در جریان اصولگرایی گفت: بالاخره آقای احمدی‌نژاد هم فعالیت‌های سیاسی خودش را دارند. بعضی‌ها او را به ماهو احمدی‌نژاد قبول دارند و برخی به عنوان اصولگرا. این بستگی به مواضع احمدی‌نژاد دارد که آیا می‌خواهد بعضی از اشتباهات گذشته را جبران کند یا خیر؟ او اصولا در طی هشت سال ریاست‌جمهوری‌اش اعتقادی به این نوع اصولگرایی نداشت و ما هم بالاخره کشف نکردیم که چه نوع اصولگرایی را قبول دارد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال خلاء رهبری در بین اصولگرایان با توجه به نبود عسگراولادی و مهدوی کنی گفت: طبیعی است که از دست دادن این عزیزان ضربه جدی در حرکت اصولگرایی ایجاد کند. آن‌ها تکیه‌گاه جدی بودند و بخصوص اعتدال و صلابت‌شان و رفتارشان از باورهای دینی‌شان می‌آمد. رفتارشان متخلق به اخلاق اسلامی است. طبیعی است از دست دادن آن‌ها ضربه می‌زند ولی ما یک وعده الهی داریم که می‌گوید خداوند هیچ آیه و نشانه و نعمتی را از شما نمی‌گیرد مگر این‌که بهتر از آن را نصیب‌تان کند.
/ایسنا

Share