در اخرین روز نمایشگاه

بازدید استاندار گیلان از نمایشگاه کتاب +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان دکتر نجفی صبح امروز در دهمین نمایشگاه کتاب گیلان که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی رشت برپا شده است حضور یافت و از این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان  صبح امروز از  دهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کرد.

 دکتر نجفی صبح امروز در دهمین نمایشگاه کتاب گیلان که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی رشت برپا شده است حضور یافت و از این نمایشگاه بازدید کرد.

استاندار در این بازدید با برخی از ناشران به  گفت و گوی کوتاه پرداخت و در جریان آخرین وضعیت نشر کتابها قرار گرفت.

 نماینده عالی دولت در گیلان در پایان این بازدید در دفتر یادبود نمایشگاه ؛ کتاب را حافظه بشریت  دانست ونوشت : خداوند متعال راشاکرم تا فرصتی دست داد تا از دهمین نمایشگاه کتاب گیلان به همراه جمعی از دانش پژوهشان و دانشگاهیان و مدیران فرهنگی استان بازدید نمایم.

استاندار گیلان با قدردانی از دست اندرکاران بخش فرهنگی استان بویژه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان ، مجموعه مدیریتی نمایشگاه ، الخصوص ناشران ،نویسندگان ،فرهیختگان واهل قلم اظهار امیدواری کرد: در سال آینده در موقعیت مکانی مناسبتر با تبلیغات بهتر حضور بیشتر مردم عزیز گیلان را در نمایشگاه شاهد باشیم .

دهمین نمایشگاه کتاب گیلان با حدود ۴۰۰ ناشر و ۱۹۷غرفه ، روز شنبه با حضوراستاندار  جمعی از مدیران کشوری و استانی ، جمعی از مفاخر ، پژوهشگران و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی گشایش یافت.

jpg2530 jpg2531 jpg2532 jpg2533 jpg2534 jpg2535 jpg2536 jpg2537 jpg2538

Share