درگیری مجازی ایراندوست و زارع

اگر قسمت شد به مادربزرگ می‌ گویم جواب مریم ایراندوست را بدهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زارع گفت: من از این برنامه های اینترنتی ندارم، مطلب این خانم را در ورزش سه خواندم، یک حرف هایی زده و اسم من را آورده در حد خودم نمی‌ دانم که جواب حرف هایش را بدهم. اگر قسمت شد به مادربزرگ می‌ گویم که جواب او را بدهد،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مریم ایراندوست مربی سابق تیم‌ملی بانوان در این پست کاپیتان ملوان را متهم کرده که از بازگشت پژمان نوری به ملوان بیمناک بوده است. وی همچنین بعضی از بازیکنان ملوان را به دو رویی، کم کاری و بی معرفتی متهم کرده است.
10173756_552258674918622_9130454782236028481_n

و جواب مازیار زارع به مریم ایراندوست:

زارع: مادربزرگم جواب ایراندوست را می‌دهد
msبازیکن ملوان در گفت‌وگو با “ورزش سه” می‌گوید: من به هیچ وجه قصد مصاحبه نداشتم حتی تا آخر فصل نمی‌ خواستم صحبت کنم دیدید که بعد از اتفاقات عجیب ساری که به من حمله هم شد، سکوت کردم. الان هم خیلی کوتاه می‌ خواهم صحبت کنم تا مردم انزلی بدانند که چه خبر است. اگر این خانم یک بار دیگر در مورد من حرف بزند، چیزهایی می‌ گویم که سر مردم انزلی سوت بکشد. جلال رافخایی مدتی پیش یکسری حرف ها زد اما من سکوت کردم. این حرف های من هم تهدید نیست، قصد هم ندارم به حاشیه بروم. اما باز هم می‌ گویم این خانم یک بار دیگر در مورد من حرف بزند اتفاقاتی رو می‌کنم که مردم شاخ دربیاورند.
زارع در ادامه می‌ گوید: من از این برنامه های اینترنتی ندارم، مطلب این خانم را در ورزش سه خواندم، یک حرف هایی زده و اسم من را آورده در حد خودم نمی‌ دانم که جواب حرف هایش را بدهم. اگر قسمت شد به مادربزرگ می‌ گویم که جواب او را بدهد، پدرم یک جوری تربیت کرده که نمی‌ توانم خیلی حرف ها را به زبان بیاورم. متاسفانه عده ای از تساوی ملوان مقابل نفت ناراحت شدند. باید به این عده بگویم که ناراحتی آنها ادامه پیدا خواهد کرد چون کاری می‌ کنیم که ملوان به روزهای اوج برگردد در این حرفم شک نکنید.
زارع حرف هایش اینگونه ادامه می‌ دهد: واقعا حیف ملوان ما، ملوانی که سال گذشته با خون و دل ساختیم اما الان با یارگیری اول فصل به این روز افتاده اول فصل من و محجوب اسم خیلی ها را آوردیم اما نگذاشتند که آنها به ملوان بیایند. الان هم قول می‌ دهم که ملوان ما در لیگ حفظ می‌ شود. من مازیار زارع و بازیکنان ملوان با چنگ و دندان نمی‌گذاریم که تیم سقوط کند، تا آخرین نفس می‌جنگیم تا این ها ساکت شوند و مردم انزلی شاد.
مازیار در پایان می‌ گوید: اگر یک بار دیگر ببینم که این خانم حرف زده جلوی خودم را نگه نمی‌ دارم، من قصد مصاحبه نداشتم اما مجبور شدم که حرف بزنم، باز هم از مردم انزلی عذرخواهی می‌ کنم که در بازی با گسترش آن حرکت را انجام دادم. الان هم می‌ گویم اگر کسی علیه من حرفی نزند، تا آخر فصل مصاحبه نمی‌ کنم. سرم را پایین می‌ اندازم و برای موفقیت ملوان تلاش می‌ کنم تا دشمنان شاد نشوند.
/انزلی کلاب

Share