سرمربی تیم ملی کاراته

اگر تیم کمیته انفرادی به عدالت بسته میشد حداقل سه طلا می گرفتیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اگر تیم کاراته جمهوری اسلامی ایران در قسمت کمیته انفرادی به عدالت بسته می شد ، حداقل سه مدال طلا شایسته ی جوانان ایرانی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اگر تیم کاراته جمهوری اسلامی ایران در قسمت کمیته انفرادی به عدالت بسته می شد ، حداقل سه مدال طلا شایسته ی جوانان ایرانی بود.
IMG_6438مسعود رهنما درمراسم تجلیل از موفقیت کاراته کاران ایرانی در رقابتهای جهانی آلمان ، با اشاره به حواشی پیش آمده که در اعزام تیم و صدور ویزا ایجاد شده بود، از کسب این افتخار بزرگ که پس از ۵۰ سال برای کشورمان کسب شده است سخن گفت و افزود: اگر تیم در کمیته انفرادی به عدالت بسته می شد ، احتمال کسب عنوان قهرمانی در این قسمت نیز دور از دسترس نبود.
وی که در اجتماع اهالی جامعه ورزش استان گیلان و فرماندار شهرستان رشت سخن می گفت افزود : پیشتر برای رقابتهای آسیایی ژاپن گفته بودم که با اقتدار کامل قهرمان خواهیم شد ، که برای اولین بار در آسیا این اتفاق پیوست .
وی افزود: در هفته گذشته هم پس از ۵۰ سال برای اولین بار در قسمت تیمی کاراته با شکست آلمان تیم میزبان مسابقات قهرمان جهان شدیم .
وی تأکید کرد : اگر شش ماه تیم کاراته را بدور از حواشی در اختیار داشته باشم می توانیم در هردو قسمت انفرادی وتیمی قهرمان جهان شویم .
رهنما که دلبستگی و ارادت خود را به امام حسین (ع) نتوانست مخفی کند ، از بکار بردن روحیه مبارزه جویی وآزادگی امام حسین ( ع) در این رقابتها گفت وافزود : هر ساله در مراسم عزاداری امام حسین (ع) ویارانش در روستای بهمبر محل تولدم بودم ، که این افتخار امسال به جهت همراهی تیم ملی از من سلب شد.
وی کسب این قهرمانی را در راستای اهداف متعالی دولت تدبیر و امید دانست و گفت : هیچ موفقیتی بدون تلاش و توکل بدست نمی آید .
رهنما با اشاره به آیه ای از قرآن کریم و شعری از حافظ که بر سخت کوشی و توکل به خداوند متعال تأکید کرده اند ، گفت : با اعتماد به نفس و خودباوری میتوان همه عرصه های علمی و ورزشی را در نوردید .

Share