نماینده مردم انزلی در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا

اکنون زمان کمک برای پیدا کردن جسد«شادی»است نه تسویه حساب

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته در تشریح آخرین وضعیت جستجو برای کشف جسد «شادی سرخیل»اظهار داشت:کلیه اکیپ های غواصی و امدادی استان گیلان همه روزه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر مشغول پیدا کردن پیکر این قایقران هستند.

khaste-bandاختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و رییس هیات قایقرانی استان گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در تشریح آخرین وضعیت جستجو برای کشف جسد «شادی سرخیل»اظهار داشت:کلیه اکیپ های غواصی و امدادی استان گیلان همه روزه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر مشغول پیدا کردن پیکر این قایقران هستند.
تلاش همه روزه برای کشف جسد شادی سرخیل
وی با بیان اینکه روزانه غواصان در زیر آب و نیروای امدادی و قایقرانی در روی آب در مسیر احتمالی مشغول کشف پیکر «شادی سرخیل »هستند تصریح کرد:هر روز از صبح تا ظهر و همچنین از بعد ار ظهر تا شب در پی یافتن جسد این جوان هستیم.
رییس هیات قایقرانی استان گیلان ضمن تسلیت به خانواده سرخیل و جامعه ورزشی گیلان افزود:شادی سرخیل بیش از ۵ سال در قایقرانی فعال بوده و قرار بود به همراه ۱۱ نفر از دیگر قایقرانان عازم مسابقات انتخابی تیم ملی در تهران شود که متاسفانه این اتفاق رخ داد.
مربی در کنار قایقرانان حضور داشته / هم اکنون زمان تسویه حساب نیست
خسته بند ضمن تکذیب عدم حضور مربی در کنار قایقرانان افزود:تنها یکی از مربیان در تمرینات حضور نداشته و دیگر مربی حضور داشته و حتی یکی از مربیان مرد قایقرانی اعلام کرده که در ان روز مربیان اصرار بر پوشیدن جلیقه داشتند اما درهر صورت شادی سرخیل هنگام غرق شدن به هر دلیلی جلیقه نجات نپوشیده بودند.
وی با بیان اینکه تمام قایقرانان با فنون شنا آگاهی دارند اظهار کرد:در طول تمرینات ممکن است یک قایقران بارها به داخل آب بیفتد و این اتفاق کاملا طبیعی است و باید بگویم که در آن روز هیچگونه کم کاری صورت نگرفته است.
رییس هیات قایقرانی استان گیلان با بیان اینکه در شرایط فعلی نباید هدفمان این باشد که چه کسی مقصر است افزود:در شرایط فعلی باید همه تلاش کنیم که پیکر این عزیز پیدا شود تا به نوعی به خانواده او دلداری دهیم . اما در آینده شایعات و موارد ذکر شده قابل پیگیری و تحقیق خواهد بود.
وی با تشکر از رسانه ها و غواصان نیروی دریایی و آتش نشانی شهرداری رشت و همچنین نیروهای امدادی هلال احمر جهت کشف جسد سرخیل اضافه کرد:قدردان تمام کسانی خواهم بود که در این خصوص ما را یاری دهند.
خسته بند با بیان اینکه هم اکنون فرصت مناسبی برای بداخلاقی و تسویه حساب نیست افزود:همه باید کمک کنند تا جسد شادی سرخیل پیدا شود و هدف ما این است که حتما این کار را انجام دهیم.

درخصوص وزیر پیشنهادی علوم منتظر شنیدن اظهارات موافقان  و مخالفان هستم

نماینده مردم بندرانزلی درخصوص فضای مجلس در روز رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم گفت:هم اکنون فضای مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی علوم آنچنان مناسب نیست اما باید دید که وزیر پیشنهادی و موافقان او چگونه از خود در برابر مستندات و اظهارات مخالفان دفاع می کنند.
وی با بیان اینکه همه نمایندگان می خواهند سرنوشت وزارت علوم مشخص شود افزود:اما باید معیارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص خط قرمز بودن فتنه رعایت شود.
خسته بند با بیان اینکه هنوز تصمیمی به دادن رای موافق یا مخالف به دانش آشتیانی نگرفته ام تصریح کرد:منتظر شنیدن اظهارات مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی علوم هستم.

Share