با حضور رئیس سازمان سما

اولین مدرسه تخصصی ورزش در استان گیلان افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین مدرسه تخصصی ورزش در استان گیلان با حضور رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین مدرسه تخصصی ورزش در استان گیلان با حضور رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رشت افتتاح شد.
در ابتدا دکتر رحمت علی صابری حقایق، رئیس شورای سیاستگذاری سما در استان گیلان، ضمن خیر مقدم به حاضرین، توسعه ورزش را در دستور کارسازمان سما کشور دانست و گفت: توسعه ورزش به عنوان یکی از سیاست ها و محورهای اصلی سما، در دستور کار این سازمان قرار گرفت و با توجه به پتانسیل های خوبی که در استان گیلان وجود دارد اقدام به افتتاح این مدرسه کرده که این اقدام، پیش زمینه ای ا ست درجهت استعداد یابی و پهلوان پروری و از این طریق بتوانیم نهایت تلاش خود را جهت تربیت فرزندانی موفق در سطوح بین المللی داشته باشیم.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین احمد قلی زاده، معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما کشور، اظهار کرد: این اولین مدرسه تخصصی ورزش با هدف توسعه ورزش و استعدادیابی نسل جدید در سطح استان گیلان است که با افتتاح این مدرسه، تعداد مدارس ورزش در سطح کشور به ۳۷ مدرسه میرسد.
رئیس سازمان سمای کشور ، ادامه داد: فرزندان ما باید از دوره نوجوانی و جوانی به فکر هدف باشند تا بتوانند بهترین راه را برای زندگی و رسیدن به هدف نهایی پیدا کنند و زمینه لازم برای بروز استعداد های آنان فراهم شود .
دکتر قلی زاده، با بیان اینکه هدف سازمان سما در توسعه مدارس ورزش در سطح کشور، توجه ویژه به سلامت جسم و روح نسل آینده است، افزود: جسم سالم، روانی سالم نیز دارد و این اعتقاد قلبی ماست. بزودی شاهد اتفاق مهمی در این حوزه خواهیم بود و آن انتخاب اعضای تیمهای ملی ازبین فارغ التحصیلان سمای کشور است.
IMG_3876 IMG_3900 IMG_3842IMG_3992

Share