آیت‌الله قربانی در بازدید از نمایشگاه کتاب گیلان

اهل کتاب و نشر هستم/معرفی بهتر و بیشتر نمایشگاه کتاب در بین مردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بنده اهل کتاب و نشر هستم، خاطرنشان کرد: وقتی یک ناشر از استان دیگر هزینه می‌کند و خود را به این استان می‌رساند انتظار دارد کتاب‌هایش در نمایشگاه معرفی شود و به فروش رود تا مخارجش به نحوی تامین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دقایقی از نمایشگاه بزرگ کتاب این استان بازدید کرد.ghorbani_2168

وی در حاشیه این بازدید  اظهار کرد: کتاب بالا برنده فکر و اندیشه است و افراد اهل مطالعه و کتاب عاشق هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه فرد عاشق کتاب به شهرها می‌رود تا کتاب مورد نظر خود را پیدا کند، تصریح کرد: برخی‌ها نمی دانند چه کتابی مفید است و باید ناشرانی که کتاب‌های خوب دارند به مردم معرفی شوند.

قربانی وظیفه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما را معرفی نمایشگاه کتاب عنوان کرد و گفت: در بازدیدی که اکنون داشتم چند ناشر از وضعیت نمایشگاه گله‌مند بودند.

وی افزود: ناشران از انجام نشدن تبلیغات برای نمایشگاه گله‌مند بودند و اعتقاد داشتند مردم از وجود این نمایشگاه آگاهی درستی ندارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بنده اهل کتاب و نشر هستم، خاطرنشان کرد: وقتی یک ناشر از استان دیگر هزینه می‌کند و خود را به این استان می‌رساند انتظار دارد کتاب‌هایش در نمایشگاه معرفی شود و به فروش رود تا مخارجش به نحوی تامین شود.

وی خواستار توجه به خواسته‌های ناشران و معرفی بهتر و بیشتر نمایشگاه کتاب شد.

 نمایشگاه کتاب بزرگ از ۱۷ تا ۲۳ آبان ماه جاری برای بازدید علاقه‌مندان صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل سالن فرش گیلان «نمایشگاه دایمی» استان دایر است./فارس

Share