بیانیه باشگاه داماش پس از بازی با راهیان کرمانشاه

انصراف داماش از ادامه بازی ها درصورت تداوم فحاشی به عوامل باشگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در جریان دیدار روز گذشته ی تیم های داماش گیلان و راهیان کرمانشاه عده ای از تماشاگران برعلیه برخی عوامل باشگاه داماش گیلان، اقدام به سردادن شعارهای تند و فحاشی کردند که این اقدام با واکنش این باشگاه همراه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در جریان دیدار روز گذشته ی تیم های داماش گیلان و راهیان کرمانشاه عده ای از تماشاگران برعلیه برخی عوامل باشگاه داماش گیلان، اقدام به سردادن شعارهای تند و فحاشی کردند که این اقدام با واکنش این باشگاه همراه شد.

باشگاه داماش گیلان در همین خصوص بیانیه ای را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید:

بسمه تعالی1-Ra

داماش برد و با پیروزی بر راهیان کرمانشاه خاطره خوشی دیگر برای دوستدارانش به جای گذاشت ؛ ولی افسوس شیرینی این برد با اتفاقات افتاده در حین بازی کم رنگ می شود.

بله باز همان داستانهای  قبلی و قدیمی برای داماش تکرار شد ، عده ای به ظاهر طرفدار بمانند بازیهای گذشته داماش  بعد از گذشتن دقایقی شروع به فحاشی به مدیریت ، کادر فنی وحتی بازیکنان می کنند تا جریان بازی به نفع تیم حریف رقم بخورد به راستی هدف این عده در ورزشگاه چیست؟ آنها با چه کسانی می خواهند تسویه حساب کنند ؟ چرا نمی خواهیم بپذیریم که در شکست ها همه مقصریم نه چند نفر؟

فحاشی های ورزشگاه عضدی رشت انگار پایانی ندارد اصلاً ما نه به تیم حریف ، نه به تیم داوری حتی به خودمان هم رحم نمی کنیم.
البته حساب طرفداران واقعی داماش با این چند نفر  جداست و مطمئناً آنها ( هواداران ) کسانی هستند که در روز سخت، باشگاه به آنها تکیه می کند . داماش در طول این چند سال ازآن عده که غالباً ادای طرفدار را در می آورند ولی در عمل با فرافکنی ، تخریب افکار و فحاشی در ورزشگاه مسیر بدی را برای داماش ترسیم می کنند سخت گله مند است. به واقع محرومیت از تماشای بازی های تیم برای طرفداران واقعی،  محروم شدن از بازی خانگی ومهم تر از همه کسر امتیاز که ماحصل کار این عده دشمن به ظاهر در لباس دوست است.

این عده با فریب افکار ، تصمیم براین دارند تا داماش را نابود کنند ودر این راه از هیچ نقشه ای کوتاهی نمی کنند.

بعد از اتفاقاتی که برای هولدینگ  امیر منصور آریا  افتاد همه نگاه ها ی هواداران داماش بر این بود که آیا داماش با آن اوضاع پیچیده قادر به ادامه حیات هست یا نه ؟

مدیریت وکادر فنی وبازیکنان وعوامل اداری باشگاه وهواداران واقعی نفس داماش را زنده نگه داشتند تا داماش ادامه حیات بدهد.

حال که دست داماش خالی شده تنها دستان یاری دهنده همین طرفداران هستند که بازیکنان را امیدوار و ساق های  آنان را قوت می بخشند.

آری می توان با همت جمعی شرایط را به گونه ای مهیا کرد تا داماش به مسیر خوش گذشته بازگردد. وسخن آخر باز باآن عده ای است که می خواهند تیشه به ریشه داماش بزنند . باشگاه داماش از آن چند نفر می خواهد دست از کارهای خود بکشند و صراحتاً اعلام می نماید  در صورت ادامه این حرکات در ورزشگاه و فحاشی به عوامل باشگاه ، تیم داماش از بازیهای آینده زمین بازی را ترک کرده و از ادامه بازیها انصراف می دهد.

باشگاه داماش از آن دسته ازهواداران واقعی می خواهد که فریب این چند نفر  تماشاگر نما را نخورده و صف خود را از آن افراد جداکنند  چون همسویی با این افراد موجب تضعیف تیم در این شرایط حساس   می شود چه بسا تاوان این حرکات و رفتارها خیلی سخت و دشوار خواهد بود وهرگونه عواقب بعدی  به عهده خود آنان می باشد.

Share