در جلسه شورای شهر عنوان شد

انتقاد از تغییرات در بدنه مدیریتی شهرداری رشت در دوره سرپرستی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاجی پور، خواستار جلوگیری از هرگونه تغییر در بدنه مدیریت شهرداری رشت تا انتخاب شهردار جدید شد و گفت: شایسته نیست که افرادی به شهردار آینده تحمیل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حاجی پور، عضو شورای اسلامی شهر رشت در نطق پیش از دستور شصت و هفتمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر که امروز( ۱۸ آبان) در محل این شورا در رشت برگزار شد، با بیان اینکه شهر رشت ۲۰ روز است که شهردار ندارد، گفت:  اعضای شورا شهر رشت حساسیت به خرج دهند تا وضعیت شهر رشت روشن شود.

hajipoor-04385 وی با اشاره به انتظار مردم از اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای انتخاب شهردار، اظهار کرد: مهمترین مسئله روز شهر رشت، انتخاب شهردار است.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت اضافه کرد: برای ساماندهی اوضاع کنونی شهر رشت انتخاب شهردار نیاز مبرم مدیریتی این کلانشهر است.

 وی خاطرنشان کرد: شهردار رشت باید در اولین فرصت انتخاب شود تا مردم و شهرداری رشت به آرامش نسبی برسند.

حاجی پور، خواستار جلوگیری از هرگونه تغییر در بدنه مدیریت شهرداری رشت تا انتخاب شهردار جدید شد و گفت: شایسته نیست که افرادی به شهردار آینده تحمیل شوند.

 وی یادآور شد: هرگونه تغییر در بدنه مدیریت شهرداری رشت به ویژه معاونین شهرداری سبب می‌شود که شهردار آینده نتواند پاسخگوی انتظارات شورای اسلامی شهر رشت باشد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در بخشی دیگر از سخنان خود از حذف کمک شهرداری به کتابخانه ملی شهر رشت ابراز تاسف کرد و گفت: رشت نخستین کتابخانه ملی کشور را دارد و این موضوع مایه فخر گیلانیان و مردم رشت است.

 وی با اشاره به حذف کمک ۲۰ میلیون تومانی شهرداری رشت به کتابخانه ملی این شهر، اظهار کرد:  در همه ادوار به کتابخانه ملی رشت کمک شده و اگر این مساعدت در دوره کنونی انجام نشود، مایه تاسف است.

حاجی پور،همچنین در خصوص کمک به فعالیت‌های کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان نیز اظهار کرد: برنامه‌های خوبی در این کنگره در حال پیگیری است.

 عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هر کاری که برای شهدا انجام دهیم در واقع برای خود و آینده خود کرده‌ایم، اذعان داشت: شورای شهر رشت باید در کنگره شهدای گیلان که در پاییز ۹۴ انجام می‌شود مشارکت خوبی داشته باشد.
/شبستان

Share