حجت‌الاسلام مروی در مصلی رشت:

افراد نباید به دلیل بدحجابی تهدید و توهین شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون امور ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه در تمام افراد نقص‌هایی وجود دارد، اظهار کرد: افراد نباید به دلیل بدحجابی تهدید و توهین شوند و اگر در مراسم عزاداری شرکت می‌کنند با حضور آنها مخالفت نکنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون امور ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری گفت: دشمنی با افراد نباید انسان را از مرز عدالت و انصاف دور کند.IMG_0780

حجت‌الاسلام احمد مروی در مراسم عزاداری حسینی (ع) در مصلای رشت با بیان اینکه دشمنی با افراد نباید انسان را از مرز عدالت و انصاف دور کند اظهار کرد: دشمنی با دیگران نباید موجب شود انسان حق دیگران را نادیده بگیرد.

وی افراد کینه‌جو را درنده‌خو توصیف کرد و افزود: عدالت امام علی (ع) به گونه‌ای بود که دشمن به عدالت او اعتراف داشت.

مروی با بیان اینکه امام علی (ع) عدالت را در مورد دشمن خود به اجرا گذاشت، تصریح کرد: تاریخ برای درس گرفتن است و باید از زندگی گذشتگان عبرت بگیریم.

*فریاد هیهات من ‌الذله برای یزیدیان تمام دوران

معاون امور ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری فریاد هیهات من ‌الذله امام حسین (ع) را برای یزیدیان تمام دوران دانست و بیان کرد: سخنان امام حسین (ع) در مقابل دشمنان از موضع عزت، درایت و دلسوزی بود.

وی امامان (ع) را دلسوز امت عنوان کرد و گفت: امامان (ع) از موضع امامت هدایت تمام افراد جامعه را به عهده دارند و مردم را دعوت به توحید می‌کنند.

مروی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید با ادبیات صحیح در جامعه انجام شود، خاطرنشان کرد: اگر فردی چهره‌، آرایش و لباس متفاوتی با دیگران داشت نباید او را از خود دور و ترد کنیم.

معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری به وجود افراد متدین و با ایمان در جامعه اشاره کرد و افزود: افراد در جامعه دارای دل‌های پاک هستند.

وی با اشاره به اینکه در تمام افراد نقص‌هایی وجود دارد، اظهار کرد: افراد نباید به دلیل بدحجابی تهدید و توهین شوند و اگر در مراسم عزاداری شرکت می‌کنند با حضور آنها مخالفت نکنیم.

مروی خواستار رسیدن افراد به کمال شد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر نباید به گونه‌ای باشد که نسبت به دین نفرت ایجاد شود.

معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه وجود نقص و اشکال در دیگران نباید موجب شود نقص‌های خود را فراموش کنیم، تصریح کرد: از نگاه مذکور باید با مردم رفتار کنیم و این درس عاشورا است.

/فارس

Share