اعتراف مجری فراری تلویزیون به خیانت علیه ملت ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «سید محمد حسینی» مجری سابق صدا و سیما که چند سال پیش به خارج از کشور گریخت، چند شب پیش با حضور در شبکه ضدانقلاب «من و تو»، از خیانت‌هایی که در حق مردم ایران و رسانه ملی انجام می‌داد پرده برداشت. وی با بیان اینکه از بالاترین میزان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «سید محمد حسینی» مجری سابق صدا و سیما که چند سال پیش به خارج از کشور گریخت، چند شب پیش با حضور در شبکه ضدانقلاب «من و تو»، از خیانت‌هایی که در حق مردم ایران و رسانه ملی انجام می‌داد پرده برداشت.

وی با بیان اینکه از بالاترین میزان دستمزدها را از صدا و سیما دریافت می‌کرد، گفت: “همان‌هایی که به من پولهای کلان می‌دادند تا خودشان را مسخره کنم می‌گفتند در زمان شاه هم کسی به اندازه تو در صدا و سیما پول نگرفته است! جالب اینجا بود، همان‌ها که به من پول هنگفت می‌دادند به خوبی می‌دانستند که چه هدفی دارم و آنان را با پولهای خودشان به تمسخر می‌کشم. هر حرف و هر کاری که جلوی آنتن انجام می‌دادم هدفی در پشت آن داشتم و دغدغه من آن زمان فقط پول نبود.”

این مجری سابق صدا و سیما، با بیان اینکه تمام برنامه‌ها و نوشته‌هایم را با دقت طوری تنظیم می‌کردم که به تمسخر جمهوری اسلامی‌و دشمنی با آن ختم شود، افزود: “جالب اینجا بود که مسئولین امر هم این را می‌دانستند و غیر از اینکه یک بار حراست مرا بخواهد برخوردی با من نشد.“

وی که پس از چند بار دیپورت شدن در کشورهای مختلف مانند امارات و قبرس اکنون در لس‌آنجلس آمریکا زندگی می‌کند، گفت: “چند بار به طور جدی تصمیم به بازگشت گرفتم ، چون وضعیت و نتیجه کارهای برخی از افراد را دیدم و عاقبت کار را در نظر گرفتم.”

محمد حسینی با اذعان به اینکه اتحاد ملی در بین مردم آمریکا بسیار کمتر از مردم ایران است، گفت: “ایران هفتاد قومیت و بیشتر دارد و آن قدر با هم فکر و هم دل هستند که وقتی به چیزی توجه می‌کنند همه با هم هستند و وقتی هم از چیزی رو بر می‌گردانند باز هم با هم هستند و هیچ کجای دنیا چنین مردمی‌وجود ندارد.”

این مجری سابق رسانه ملی در بخش آخر سخنان خود با گریه گفت: “ولی با تمام رفتاری که داشتم و کارهایی که تا به امروز انجام دادم دردم ساکت نشده است و امروز می‌بینم مادرم، خاک وطن و مردم کشورم را از دست داده‌ام …”

سید-محمد-حسینی
نکته قابل تأمل اینجاست که شبکه‌های معاند با نظام جمهوری اسلامی‌ایران هرازگاهی دست به ساخت چنین برنامه‌هایی میزنند تا به قول خود ضربه‌ای به انقلاب اسلامی‌زده باشند، درحالی که به دست خود خویشتن را رسوا می‌کنند.

قابل توجه مسئولین و دست‌اندرکاران رسانه ملی که مجریان دیگری از این دست را باز هم در اختیار دارد و پول و آنتن ویژه خود را برای لودگی، به چالش کشیدن و تمسخر کشور توسط آنان به هدر می‌دهد، امیدواریم بعدها شاهد بروز حسینی‌های دیگری نباشیم که با پول بیت‌المال، اسلام و انقلاب اسلامی‌را تمسخر کنند.

گفتنی است، سید محمد حسینی طباطبایی ۱۴ خرداد ۱۳۴۸ در فیروزکوه متولد شد. وی از ابتدای شروع به کار شبکه تهران تا سال ۱۳۸۴ مجری تلویزیونی این شبکه بود که برنامه‌های او به ویژه با سیدکاظم احمدزاده محبوبترین مجری صداوسیما هواداران زیادی داشت. او اولین مجری صدا وسیما بود که فضای اجرا را از قالب خشک و جدی خارج کرد و اغلب در برنامه‌های خودش آواز می‌خواند و مردم نیز به واسطه این سبک جدید و شاد او را دوست داشتند.

حسینی در دهه هشتاد عملا سوپراستار اجرا بود و حضورش در هر برنامه‌ای تضمین پربیننده شدن آن را به همراه داشت. از شوهای تلویزیونی و مناسبتی گرفته تا مسابقات حضوری و تلفنی، همه و همه به واسطه وجود این پدیده فیروزکوهی دیده می‌شدند. آن روزها نه احسان علیخانی و فرزاد حسنی بودند و نه علی ضیا و محمد سلوکی. بنابراین سیدمحمد آنقدر رشد کرد که دیگر اجرای مهمترین برنامه‌های تلویزیونی نظیر جشن رمضان را به او می‌سپردند. او در نخستین سال روی کار آمدن دولت نهم خیلی بی‌سروصدا از ایران رفت و مدتی از او هیچ خبری نبود. ابتدا در دوبی کوشید در اولین شبکه خصوصی مجاز ایران، مجری اول باشد اما آن شبکه راه نیفتاد و او ناراضی و سرخورده به آمریکا رفت تا بخت خودش را آنجا بیازماید.
در آمریکا مدتی به عنوان «شومن» مشغول به فعالیت بود، پس از آنکه تاریخ مصرفش در تلویزیون‌های ماهواره‌ای به سر رسید در رسانه‌های سیاسی با رویکردهای تند علیه ایران ظاهر شد. از آنجا که وی چندین سال در ایران به عنوان شومن فعالیت داشت و از محبوبیت نسبی برخوردار بود از او دعوت به عمل آوردند تا هم در صدای آمریکا و هم در تلویزیون پارس برنامه اجرا کند.

حسینی که به عنوان یک شومن معاند با جمهوری اسلامی، پس از خروجش از کشور دست به کارها و توهین‌های زیادی بر علیه انقلاب و مسئولین کشور زد، مورد سوء استفاده چندین شبکه ضد نظام و انقلاب قرار گرفت و پس از اینکه دوران مصرفش پایان یافت، دورانداخته شد. وی اکنون برای کسب اندک درآمدی به کارگردانی، نویسندگی و لودگی‌های مستهجن در نمایشنامه‌های سطح پایین و موزیکال می‌پردازد.

وی امروز گاهی در فیس‌بوک ایده سرنگونی نظام جمهوری اسلامی‌ایران را مطرح می‌کند و گاهی هم به مقدسات مردم توهین می‌کند اما تنها چیزی که عایدش شد یک خاطره غبار گرفته و کمرنگ در ذهن مردم است که هنوز هم گاهی او را به واسطه جشن رمضان و کاظم احمد‌زاده به یاد می‌آورند نه حرف‌هایی که زد و احتمالا در آینده خواهد زد.

/امپراتوری دروغ

Share