مسئول بسیج اساتید گیلان خبرداد

اصولگرایان گیلان با آیت‌الله قربانی دیدار می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بهروز جلایی،مسئول بسیج اساتید گیلان با اشاره به دیدار نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان با علما در تهران، قم و گیلان اظهار کرد: تمام دیدارهای مذکور به منظور وحدت و انسجام نیروهای ارزشی و اصولگرا در گیلان انجام شده است.

همه ما بایستی با حضور همیشگی خود در صحنه، قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول بسیج اساتید گیلان از دیدار نیروهای ارزشی و اصولگرای این استان به منظور ارائه گزارش به آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در آینده نزدیک خبر داد.ghorbani

بهروز جلایی با اشاره به دیدار نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان با علما در تهران، قم و گیلان اظهار کرد: تمام دیدارهای مذکور به منظور وحدت و انسجام نیروهای ارزشی و اصولگرا در گیلان انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد بسیار افراد و دیدارهای انجام شده، می‌خواهیم این موضوع را به نظر مسئولان و مردم فهیم و بابصیرت گیلان برسانیم که فرزندان آگاه شما همان طور که در ۳۵ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها پیشگام و حاضر بودند، بر خود فرض می‌دانند با این رویه صحیح بار دیگر پاسخی در خور توجه به پیام حضور چشمگیر دوست شادکن و دشمن ناامیدکن مردم داشته باشند.

جلایی تصریح کرد: نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان با تمام وجود تلاش خود را برای سربلندی ایران اسلامی عزیز و ملت وفادار آن به‌کار می‌بندند.

عضو گروه سیاسی هیئت علمی دانشگاه گیلان از دیدار نیروهای ارزشی، اصولگرا و حزب‌اللهی استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان به‌زودی خبر داد و بیان کرد: دیدار مذکور به منظور ارائه گزارش از دیدارهای گذشته و مطرح کردن دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در موضوع‌های استانی و ملی انجام می‌شود./فارس

Share