حجت الاسلام جعفر شجونی

اصلاح‌طلبان را مرتد سیاسی می‌دانم/فرهادی چپگرای درجه یک است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزامن اصلاح‌طلبان را مرتد سیاسی می‌دانم. اصلاح‌طلبان ارتداد سیاسی دارند. اینها به نظام و رهبری ضربه زدند. حسن روحانی با این عمامه آمده اما نمی‌تواند یک فرد سالم برای وزارت علوم معرفی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام جعفر شجونی به روزنامه اعتماد گفت:

shajooniمن اصلاح‌طلبان را مرتد سیاسی می‌دانم. اصلاح‌طلبان ارتداد سیاسی دارند. اینها به نظام و رهبری ضربه زدند. حسن روحانی با این عمامه آمده اما نمی‌تواند یک فرد سالم برای وزارت علوم معرفی کند و حالا محمد فرهادی را معرفی کرده است که از چپ‌گراهای درجه یک است. اینها قسم خورده‌اند راه راست را نروند.

من یک اصولگرا هستم یعنی به راه آیت‌الله خمینی معتقدم و عمل می‌کنم. من اعتقاد دارم نباید تفکر اصلاح‌طلبی وجود داشته باشد. دیدید که موسوی خویینی‌ها یا کروبی چه کردند و چه بلایی سر جامعه روحانیت مبارز آوردند. کاری که مجمع روحانیون انجام داد به انشعاب منجر شد. اصلاح‌طلبان هم همین افراد را قبول دارند.

کروبی همین اخیرا گفته بود اگر شجونی از اعضای هیات منصفه باشد من حاضرم محاکمه شوم او همیشه به من ارادت داشت. در هر صورت مدیریت اصولگرایان زیر سوال نیست فقط موقع انتخابات اصولگرایان به آیت‌الله مهدوی‌کنی قول دادند تا‌حدی جلو بیایند بعد به نفع هم کنار بروند.

آیت‌الله مهدوی‌کنی به من می‌گفت کار من به جایی رسیده است که نمی‌توانم ولایتی را ببینم. در مورد مجلس اصولگرای نهم هم باید بگویم که اساسا نباید از لفظ تندرو در مورد افرادی که در این مجلس حضور دارند استفاده کرد. دیگران کندرو هستند و به نیروهای حزب‌اللهی تندرو می‌گویند.

یک بار پسر آیت‌الله مهدوی کنی به من گفت تو تندرو هستی من هم جواب دادم که اگر من تندرو نبودم که تو پیش‌نماز مسجد امام صادق نبودی.

Share