استاندار در نشست با مجمع نمايندگان گيلان مطرح کرد

اشتراک نظر بین نمایندگان و مسئولان درخصوص طرح های بزرگ استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدعلی نجفی گفت :در ارتباط با طرح های بزرگ بین نمایندگان ومسولان استان نظرات مشترک وجود دارد وبا این تفاهم اتفاقت خوبی در استان خواهد افتاد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نشست مجمع نمایندگان گیلان با استاندار برگزار شد.

jpg2427 دکتر محمدعلی نجفی با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری این نشست و نتایج آن گفت : مشکلات مختلف حوزه های شهرستان استانی و ملی دراین نشست بررسی و برای حل این مشکلات به  نقطه نظرات مشترکی خواهیم رسید.

وی با تاکید بر ارائه و تبادل نظر در خصوص راهکارهای مختلف رسیدن به حل مشکل دراین جلسات که بطور میانگین هر ماه یکبار برگزار می شود افزود: مشکلات مختلف و مطالبات گوناگون مردم از حوزه های انتخابیه طبقه بندی و اولویت بندی شده و برای حل آنها برنامه ریزی می شود.

نماینده عالی دولت تبیین و تدوین گزارش های استانی و ارائه ان را به مرکز برای لحاظ شدن در تدوین بودجه ی سال ۹۴ از سوی دولت یکی از موارد مهم مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

استاندارخاطرنشان کرد: برای حل برخی از مشکلات به هماهنگی و پیگیری خارج از استان نیاز است اما برخی مشکلات با همدلی و پیگیری دراستان با سرعت و دقت حل خواهد شد.

دکتر محمدعلی نجفی افزود :در ارتباط با طرح های بزرگ بین نمایندگان ومسولان استان نظرات مشترک وجود دارد و با این تفاهم اتفاقت خوبی در استان خواهد افتاد .

وی خاطرنشان کرد :فضای کاری  مناسب،دوستی ،رفاقت ،صمیمیت و همدلی خوبی برای پیگیری مطالبات استان وجود دارد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز با تاکید بر تعامل و همدلی نمایندگان و استاندار و تاثیر مثبت آن برای رسیدن به نقطه نظر مشترک گفت: شاهد وفاق ، همدلی و وحدت بسیار خوبی در استان هستیم که میتواند به کاهش مشکلات مردم کمک کند.

حمیدرضا خصوصی افزود:  مشکلات مختلف در عرصه کشاورزی ،صنعت ،راه ،گاز و موارد توسعه ای و عمرانی استان و شهرستان ها مطرح و برای رسیدن به راه حل مناسب بحث و گفتگو شد

نماینده صومعه سرا خاطرنشان کرد : خروجی این جلسات می تواند کاملا به سود مردم استان باشد چرا که به مسائل کلان پرداخته و برای حل مشکلات عمده در مسیر رسیدن به توسعه ی پایدار استان راهکارهای مختلف بررسی می شود

وی یپیش بینی مواردی که می تواند به مردم استان کمک کند را از موارد دیگر مطرح شده در این جلسات دانست و گفت:چگونگی و نحوه ی بهره مندی از اعتبارات فاینانس برای تکمیل دوطرح بزرگ ملی راه آهن و بزرگراه های استان نیز بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.
jpg2428 jpg2430

Share