از رسانه‌های فعال در تولید اخبار عاشورایی گیلان تقدیر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری مسابقه ماهانه رسانه‌محور پیرامون موضوعات فرهنگی اشاره کرد و گفت: این مسابقه در آبان ماه با محوریت تقدیر از رسانه‌های فعال در تولید اخبار عاشورایی و استکبارستیزی استان گیلان برگزار می‌شود.  روح‌الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان، اظهار کرد: رسانه‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری مسابقه ماهانه رسانه‌محور پیرامون موضوعات فرهنگی اشاره کرد و گفت: این مسابقه در آبان ماه با محوریت تقدیر از رسانه‌های فعال در تولید اخبار عاشورایی و استکبارستیزی استان گیلان برگزار می‌شود.

 روح‌الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان، اظهار کرد: رسانه‌ها می توانند مانند منبرهای عاشورایی، قیام امام حسین(ع) را به عنوان الگوی استکبارستیزی، به بشریت منتقل کرده و بشناسانند.

وی بیان کرد: تقارن عاشورای حسینی با روز ۱۳ آبان، روز استکبار ستیزی ذهن‌ها را در همبستگی بیشتر بین این دو مفهوم آماده می‌کند که برگزاری مسابقه رسانه‌ای با این محور از جمله برنامه‌های بسیج رسانه است.

جهاندیده با اشاره به برنامه تقدیر ماهانه از رسانه‌های فعال در حوزه پوشش اخبار فرهنگی، تاکید کرد: این طرح با فراخوان ارسال بولتن اخبار هر رسانه با موضوعات خاص برای هر ماه به اطلاع رسانه‌های مکتوب و مجازی استان می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان تاکید کرد: نخستین فراخوان با محوریت پوشش اخبار با موضوع عاشورایی و استکبارستیزی برای آبان ماه سال جاری اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: رسانه‌های استان تا پایان آبان ماه سال جاری فرصت دارند، آثار خود با مضمون عاشورایی و استکبارستیزی را به شکل بولتن خبری آماده و به سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کنند.

جهاندیده خاطرنشان کرد: مدیران رسانه‌های استان می‌تواند بولتن‌های خبری خود را از طریق آدرس پست الکترونیکی basij.resane.gilan@chmail.ir و یا آدرس پستی رشت، ابتدای شهرک امام خمینی(ره)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان اذعان کرد: همچنین رسانه‌ها جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۳۳۱۸۲۳۰۵ تماس حاصل نمایند.

Share