گزارش دیارمیرزا از آخرین وضعیت سوریه

از بیعت تعدادی از اهالی حلب با داعش تا پیشروی ارتش سوریه در قلب غوطه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،درگیری های پراکنده در جنوب پل زملکا در جریان میباشد .. مسلحین در عین ترما متوقف شده اند و ارتش سوریه سعی دارد ضمن حفظ محاصره ی جوبر ؛ به عین ترما نیز نفوذ کند .. همانطور که در تصویر مشاهده می شود ؛ اخیرا ارتش پیشروی هایی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،درگیری های پراکنده در جنوب پل زملکا در جریان میباشد .. مسلحین در عین ترما متوقف شده اند و ارتش سوریه سعی دارد ضمن حفظ محاصره ی جوبر ؛ به عین ترما نیز نفوذ کند ..ghute 6 nov copy

همانطور که در تصویر مشاهده می شود ؛ اخیرا ارتش پیشروی هایی در قلب غوطه داشته و توانسته خود را به الجدید برساند و اگر این پیشروی ها تا مرج السلطان ادامه یابد؛ تقریبا غوطه ی دمشق به دو نیم تقسیم خواهد شد ..

در حال حاضر زنگ خطر برای مسلحین حاضر در زبدین و دیر العصافیر و باغات میانی به صدا در آمده است .

در شمال و منطقه ی حوش الفاره درگیریها همچنان ادامه دارد  ، هرچند که مسلحین به سختی مقاوت کرده و از پیشروی ارتش جلوگیری میکنند زیرا به خوبی میدانند که در صورت عقب نشینی دوما در خطر جدی قرار خواهد گرفت .

همچنین امروزتعدادی از اهالی کرد روستاهای ریف شمالی حلب با داعش و ابوبکر بغدادی بیعت کردند.B12XsIeCMAEjxXF

هرچند که از ابتدای درگیریهای منطقه ، شاهد اجرای سیاستهای اینچنینی توسط داعش بوده ایم با این حال این قبیل کارها جزو عملیاتهای روانی داعش بحساب می آید که به خوبی مدیریت می شود .

Share