از بچگی دوست داشتم شاه بشوم و همه عاشق شاه بودیم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کامبیز حسینی مجری معلوم‌الحال برنامه «پولتیک»، که در برنامه پیشین خود به حمایت از ثروت بادآورده خاندان پهلوی پرداخته بود، در جدیدترین برنامه خود از «فرح پهلوی» همسر محمدرضا شاه پهلوی دعوت کرد. «فرح پهلوی» که در جریان فتنه سال ۸۸ از اغتشاشگران حمایت کرده بود، از برخی اعتراض‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کامبیز حسینی مجری معلوم‌الحال برنامه «پولتیک»، که در برنامه پیشین خود به حمایت از ثروت بادآورده خاندان پهلوی پرداخته بود، در جدیدترین برنامه خود از «فرح پهلوی» همسر محمدرضا شاه پهلوی دعوت کرد.

«فرح پهلوی» که در جریان فتنه سال ۸۸ از اغتشاشگران حمایت کرده بود، از برخی اعتراض‌های غیرقانونی به بهانه مخالفت با اسیدپاشی‌های اخیر حمایت کرد. فرح که گویا جنایات رژیم منحوس پهلوی را فراموش کرده بود، سعی کرد با اشک تمساح، خود را از ماجرای اسیدپاشی ناراحت جلوه دهد و مانند همه رسانه‌های ضدانقلاب و بیگاه بدون هیچ دلیل و سندی این موضوع را به جمهوری اسلامی‌و نیروهای انقلابی نسبت داد.
کامبیز-حسینی-فرح-پهلوی2کامبیز حسینی که سابقه مشخصی در دشمنی با ارزش‌های اسلامی‌و انقلابی دارد، در این برنامه تلاش کرد همسر شاه معدوم پیشین ایران را به عنوان الگوی زنان ایرانی معرفی کند و به تعریف و تمجید از او پرداخت. وی حتی پا را فراتر گذاشت و برای نشان دادن ارادت خود به خاندان پهلوی گفت: “من از بچگی دوست داشتم شاه بشوم و همه عاشق شاه بودیم!”

فرح پهلوی هم که فقط از خود و محمدرضا پهلوی تعریف و تمجدی می‌کرد و به دنبال بهبود چهره سیاه رژیم پهلوی نزد مردم ایران بود، حتی پا را فراتر گذاشت و با بیان یک خاطره عجیب که بیشتر به دروغی شاخ‌دار شبیه بود، بدون ارائه هیچگونه دلیل و مدرکی، ادعا کرد: “در ماه‌های قبل از انقلاب در ایران آیت‌اللهی در خراسان خواب دیده بود که امام رضا (ع) در خواب به او گفته بود: پسرم محمدرضا را اذیت نکنید (!!!)”

کامبیز حسینی به همراه فرح پهلوی با احساسی کردن برنامه تلاش کردند بصورت موذیانه‌ای به مخاطبان خود القاء کنند که اگر امروز شاه در ایران بود حوادثی مانند اسیدپاشی رخ نمی‌داد.

در ماه‌های اخیر رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه تلاش مشخصی را در جهت بهبود چهره سیاه رژیم پهلوی و عوامل آن در بین مردم ایران آغاز کرده‌اند.

گفتنی است، کامبیز حسینی بودجه برنامه «پولتیک» را به شرط انجام نظرات آمریکایی‌ها، از سازمان CIA و با واسطه وزارت امور خارجه این کشور دریافت می‌کند.

/امپراتوری دروغ

Share