مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد

از بازدید ۴۵ هزار نفری تا فروش ۲۰۰ میلیون تومانی بن کتاب در نمایشگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فیروز فاضلی با بیان اینکه بازدید مردم از سال‌های گذشته افزایش خوبی یافته است، تصریح کرد: از ۱۷ آبان تا این لحظه ۴۵ هزار نفر از نمایشگاه کتاب بزرگ گیلان بازدید کردند که استقبال بسیاری خوبی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فیروز فاضلی عصر امروز در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان در این شهر استقبال مردم از آن را بسیار خوب توصیف کرد.fazeli_2599

وی با بیان اینکه بازدید مردم از سال‌های گذشته افزایش خوبی یافته است، تصریح کرد: از ۱۷ آبان تا این لحظه ۴۵ هزار نفر از نمایشگاه کتاب بزرگ گیلان بازدید کردند که استقبال بسیاری خوبی صورت گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تا امروز ۲۰۰ میلیون تومان بن کتاب فروخته شده است، اظهار کرد: این امر نشان می‌دهد که کتاب در نزد مردم ارزش زیادی دارد.

وی از فراهم شدن وسایل ایاب و ذهاب مردم برای حضور در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: این امر با همکاری دانشگاه گیلان و شهرداری  و شورای رشت انجام شده است.

فاضلی تخفیف حدود ۳۰ درصدی برای خریداران کتاب را از دیگر ویژگی‌های نمایشگاه کتاب عنوان کرد و یادآور شد: تجمیع برخی از انتشارات در نمایشگاه اقدامی برای معرفی انتشارات جدید کتاب بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۹۷ غرفه در نمایشگاه کتاب برپا شده است، خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور و گیلان در نمایشگاه کتاب حضور دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تمدید زمان برگزاری نمایشگاه کتاب یادآور شد: زمان نمایشگاه تمدید نمی‌شود زیرا بیشتر ناشران باید برای حضور در دیگر نمایشگاه‌ها به استان‌های مورد نظر بروند.

 نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از ۱۷ تا ۲۳ آبان ماه جاری در سالن فرش گیلان محل نمایشگاه دایمی این استان از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای بازدیدکنندگان دایر است./فارس

Share