در قالب 53 موضوع

ارزیابی عملکرد مدیران گیلان از دو هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای سالمندی گیلان با تاکید بر انجام وظایف توسط مدیران دستگاه‌های مختلف اظهار کرد: مدیران مکلف هستند در جلسه‌ها حضور پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای سالمندی گیلان با تاکید بر انجام وظایف توسط مدیران دستگاه‌های مختلف اظهار کرد: مدیران مکلف هستند در جلسه‌ها حضور پیدا کنند.

ahmadi_9865وی از ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان تا پایان امسال خبر داد و افزود: ارزیابی مدیران در قالب ۵۳ موضوع از دو هفته آینده آغاز می‌شود.

احمدی‌پور با بیان اینکه از سیاست‌زدگی باید فاصله گرفته و به طرف تحلیل اجتماعی حرکت کنیم، تصریح کرد: واقعیت‌های جامعه باید در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ایران به توانمندی ساخت پهپادها رسیده، اما نابسمانی‌های اجتماعی را در کنار این دستاوردها داریم و باید ساماندهی شوند.

وی با تاکید براینکه گیلان از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: راهبرد دفاعی کشور بر پایه بسیار قوی مردم پایه‌گذاری شده است.

اداره‌های دولتی در ارائه خدمت به سالمندان غفلت نکنند

احمدی‌پور بر ارائه خدمات اداره‌های دولتی به سالمندان تاکید کرد و یادآور شد: بخشی از برداشت‌ها این است که خدمات باید به افراد شاغل داده شود و از افرادی که بازنشسته شده و از دستگاه‌ها جدا شدند، غفلت شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به سالمندان نیازمند فرهنگ‌سازی است، خاطرنشان کرد: حضور سالمندان با سال‌ها تجربه در مجامع و بخش‌های عمومی باید نهادینه شود.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در فرهنگ عمومی موفق باشیم، بخشی از آن باید ضرورت پرداختن به سالمندان باشد و این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی است.

احمدی‌پور با اشاره به توجه به قانون سلامت و رفاه سالمندان، اظهار کرد: سال‌های آینده با توجه به سیاست‌های دولت در موضوع‌های بهداشتی و درمانی در جامعه مشکلی نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به پیگیری دولت بر تهیه داروی بیماران سرطانی اشاره کرد و افزود: بیماران نباید دغدغه تهیه دارو داشته باشند.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های جدید در حوزه سالمندی، بیان کرد: ارتقای رفاه سالمندان نیازمند تلاش بیشتری است.

احمدی‌پور با اشاره به نگه‌داری سالمندان توسط خانواده‌ها، تصریح کرد: موضوع مذکور اولویت نخست برنامه‌ریزی‌ها باید باشد ضمن اینکه نیازمند فعال شدن خیران در زمینه سالمندی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان ارتقای ارائه خدمات بیمه به سالمندان را مهم عنوان کرد و گفت: مسئولان در ارائه خدمات به مردم به‌ویژه سالمندان حق منت‌گذاری را ندارند و باید طبق تکالیفی که به عهده دستگاه‌ها گذاشته شده، عمل کنند.

وی با تاکید بر توجه به سازمان‌های مردم‌نهاد، یادآور شد: سازمان‌های مردم‌نهاد باید با حضور سالمندان تشکیل شود.

احمدی‌پور خواستار ارتقای امکانات رفاهی، ورزشی و… برای سالمندان در جامعه شهری و روستایی شد و اظهار کرد: ارائه خدمات در پارک‌ها باید برای تمام سنین در نظر گرفته شود و تمام موارد در قانون پیش‌بینی شده است.

/فارس

Share