با استقرار هیات بازرسی

اداره کل ورزش و جوانان و فرماندهی انتظامی گیلان بازرسی می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای انجام بازرسی های برنامه ای سال ۱۳۹۳ و به منظور تحقق امر نظارت و بازرسی در دستگاه های اجرائی استان ، هیأتی از کارشناسان و بازرسان بازرسی کل گیلان ضمن استقرار در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان بر نحوه عملکرد آن اداره نظارت و بازرسی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای انجام بازرسی های برنامه ای سال ۱۳۹۳ و به منظور تحقق امر نظارت و bazresi2بازرسی در دستگاه های اجرائی استان ، هیأتی از کارشناسان و بازرسان بازرسی کل گیلان ضمن استقرار در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان بر نحوه عملکرد آن اداره نظارت و بازرسی خواهند کرد.

 در این بازرسی‌ها، بازرسان و کارشناسان بر موضوعاتی از قبیل بررسی کمّی و کیفی اماکن ورزشی و نحوه استفاده و واگذاری و تعمیر و نگهداری از این اماکن و… متمرکز خواهند شد.

شهروندان محترم گیلانی و ورزشکاران و فعالان عرصه ورزش استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوءجریان مراتب را تا تاریخ ۱۳۹۳/۰۸/۲۰ از طریق مراجعه حضوری به دفتر هیأت واقع در رشت ـ خیابان نامجو ـ اداره کل ورزش و جوانان و یا از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir و یا با استفاده از تلفن گویای ۱۳۶ منعکس نمایند.

فرماندهی انتظامی استان گیلان مورد بازرسی قرار می‌گیرد
در راستای تقویت نظارتها و براساس انجام رسالت قانونی و وظایف ذاتی سازمان بازرسی ، هیأتی از بازرسان و کارشناسان مجرب این بازرسی با بهره گیری از نظرات تخصصی و کارشناسی شده ، نسبت به بررسی عملکرد پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان و شهرستان های تابعه اقدام می نمایند.

در این بازرسی‌ها که با محوریت کلانتری‌ها و در راستای پیشگیری از وقوع جرائم و ایجاد امنیت عمومی اجراء می‌شود بازرسان بر موضوعاتی از قبیل بررسی چگونگی تدابیر پلیس پیشگیری درخصوص موضوع یاد شده و بررسی طرح‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادرشده در این زمینه، بررسی چگونگی نظارت بر حفاظت فیزیکی بانک‌ها و ادارات دارای رده حفاظت، بررسی چگونگی پوشش حفاظتی حوزه استحفاظی کلانتری‌ها و… متمرکز خواهند شد.

شهروندان محترم می‌توانند از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.irو یا با استفاده از تلفن گویای ۱۳۶ منعکس نمایند.

Share