با حضور فرماندار ماسال

آغاز عملیات اجرایی احداث سایت دفن بهداشتی زباله در ماسال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عملیات اجرایی احداث سایت دفن بهداشتی زباله در شهرستان ماسال در زمینی به مساحت ۳۰ هزارمتر مربع آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عملیات اجرایی احداث سایت دفن بهداشتی زباله در شهرستان ماسال آغاز شد.
article4فرماندار ماسال درحاشیه بازدیدی که به همراه مدیر عامل بازیافت زباله استان گیلان از عملیات اجرایی احداث سایت دفن بهداشتی زباله در روستای اسطلخ زیر شاندرمن صورت پذیرفت، اظهار کرد : عملیات احداث و تجهیز این سایت با اعتبار اولیه ۸۰ میلیون تومان آغاز شده است.
قاسم نژاد با بیان اینکه زمین این سایت به مساحت ۳۰ هزارمتر مربع و بنا به مصوبه کمیته پسماند و زباله شهرستان با همکاری ادارات کل منابع طبیعی و محیط زیست استان در روستای اسطلخ زیر تامین شده است افزود: با احداث این سایت و دفع بهداشتی زباله، مردم دیگر شاهد انباشت زباله در حاشیه جاده ها، جنگل و رودخانه ها در سطح شهرستان ماسال نخواهند بود.
فرماندار ماسال خاطر نشان کرد دفع زباله در این سایت بنا به اصول بهداشتی و علمی انجام خواهد پذیرفت و هیچ گونه مخاطره ای از جهت آلودگی محیط زیست ، ساکنین روستاهای نزدیک به این سایت را تهدید نمی کند.
افشین پورعلی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان گیلان نیز با ابراز خشنودی از احداث سایت دفن بهداشتی زباله در شهرستان ماسال، از آمادگی کامل سازمان مدیریت پسماند گیلان در جهت همکاری با کمیته پسماند و زباله این شهرستان خبر داد.
article article3

Share