پس از ماه ها نبرد

آزادی مورک به دست مقاومت و پیشروی داعش در کوبانی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ساعاتی پیش صفحه ی رسمی دفاع وطنی پاکسازی کامل مورک در ریف شمالی حماه را اعلام و این منطقه را منطقه ای امن معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ساعاتی پیش صفحه ی رسمی دفاع وطنی پاکسازی کامل مورک در ریف شمالی حماه را اعلام و این منطقه را منطقه ای امن معرفی کرد.

پس از اینکه ارتش بر تل مورک واقع در وسط شهر مسلط شد ؛ شروع به پاکسازی شهر نمود و سرانجام تا دقایقی پیش خبر پاکسازی کامل اعلام شد

سایتهای وابسته به مسلحین تروریست شروع به اعلام خسارات و تلفات خود کرده اند. در یکی از این سایتها تلفات مسلحین را تا ۲۰۰ نفر اعلام کرده اند .

حالا مثلث سرطانی معروف یعنی مورک – کفرزیتا – لطامنه دیگر سرطانی نیست و در روزهای آینده شاهد به بار نشستن زحمات بچه های خط مقاومت خواهیم بود.

سردار سر به نیزه سلاااام ….

کفرزیتا سلام

11

پیشروی های داعش در جبهه ی کوبانی

متاسفانه امروز داعش موفق شد تل شعیر در غرب کوبانی که در هفته ی های گذشته به دست ی.پ.گ افتاده بود ،دوباره پس بگیرد و عرصه بر مدافعان کوبانی تنگتر شود

با اینکه بعضی از رسانه ها اعلام می کنند داعش ۴۰ % شهر را در اختیار دارد؛ شواهد نشان می دهد که این امر برعکس است !!

با این حال کنترل ایستگاه کانی عربان هنوز در دستان ی.پ.گ  است و داعش خطوط شرق را ثابت نگه داشته و با تسخیر تل شعیر درواقع شهر از سه جهت محاصره است. امروز تصاویری از وحوش داعش با پرچم سیاه بر بلندی تل شعیر در صفحات اجتماعی پخش شد و به دنبال ان حملات هوایی ائتلاف برروی تپه و تلاش ناکام برای زیر فشار قرار دادن وحوش داعش در مناطق تازه تسخیر شده.

 یکی از چالش های اساسی ورود پیشمرگه های کرد عراقی ، خط مرزی کوبانی است ، به گونه ای که این خط بسیار به مرز داعش نزدیک شده و هرگونه تحرکی به راحتی قابل رصد و هدف گیریست و از طرف دیگر جایی برای مبارزان پ.ک.ک هم باقی نمانده است.
12 13 14 15 16 17

Share