فرماندار رشت در نشست هماهنگی 13 آبان

آرزو دارم تجمع بزرگ عاشورائیان در شهر رشت برگزار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سید عیسی مهدوی با اشاره به اینکه فرماندار متعلق به تمام مردم است و باید به اقشار مختلف ارائه خدمت کند، گفت: آرزو دارم تجمع بزرگ عاشورائیان در شهر رشت برگزار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سید عیسی مهدوی ظهر امروز در نشست هماهنگی ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گیلان با تسلیت ایام عاشورای حسینی (ع) اظهار کرد: عاشورا از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار است.

mahdavi_9239

وی به هجمه دشمنان علیه فرهنگ عاشورایی اشاره کرد و افزود: ظلم‌ستیزی و فرهنگ عاشورایی سبب پایداری مسلمانان شده است.

مهدوی با اشاره به شبیه‌سازی فرهنگ اسلامی توسط دشمنان، تصریح کرد: دشمن با ایجاد داعش به دنبال ترویج فرهنگ شبیه‌سازی شده برای مقابله با اسلام اصیل است.

فرماندار رشت تقارن عاشورای حسینی (ع) و ۱۳ آبان را سبب ترویج فرهنگ ظلم‌ستیزی در دنیا خواند و بیان کرد: تقارن ۱۳ آبان و عاشورای حسینی (ع) فرصت مناسبی برای مقابله با جریان استکباری است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای احیای ارزش‌های اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام کرد، گفت: ایجاد وحدت و انسجام اسلامی از اهداف قیام امام حسین (ع) بود.

مهدوی به تأکید امام حسین (ع) بر موضوع وحدت اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امسال برنامه‌های مراسم ۱۳ آبان ماه باید در راستای ترویج فرهنگ ظلم‌ستیزی امام حسین (ع) برگزار شود.

فرماندار رشت با پیشنهاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان‌ماه در ۹ صبح روز عاشورای حسینی (ع) در میدان شهدای ذهاب شهر رشت، اظهار کرد: هیئت‌های عزاداری ساعت ۱۱ صبح به طرف مصلای رشت هدایت شوند.

وی با اشاره به اینکه فرماندار متعلق به تمام مردم است و باید به اقشار مختلف ارائه خدمت کند، گفت: آرزو دارم تجمع بزرگ عاشورائیان در شهر رشت برگزار شود./فارس

Share