آتش گرفتن خودروی زانتیا در اتوبان سراوان به فومن+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام آتش سوزی یکدستگاه خودروی  زانتیا بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی، آتش نشانان ایستگاه ۶ را به محل حادثه واقع در جاده سراوان به فومن اعزام کرد. مسعود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام آتش سوزی یکدستگاه خودروی  زانتیا بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی، آتش نشانان ایستگاه ۶ را به محل حادثه واقع در جاده سراوان به فومن اعزام کرد.

مسعود باقری ، فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در پی اعلام ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان خود را به محل حادثه رسانده و با خودروی زانتیایی که دچار آتش سوزی شده و در حال سوختن بود مواجه شدند، وی ادامه داد به  گزارش شاهدان عینی این خودرو بر اثر انحراف به چپ از مسیر جاده منحرف و پس از واژگونی آتش گرفت.

وی با اعلام این که در این حادثه خوشبختانه هر دو سرنشین این خودرو قبل از  وقوع  آتش سوزی از داخل خودرو خارج شدند و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند. باقری در خاتمه خاطر نشان کرد: آتش نشانان به سرعت به اطفای حریق خودرو پرداختند و پس از ایمن سازی محل به آشیانه بازگشتند.
1501-5 index index989 index999 index9679

Share