استاندار گیلان با دادستان دیوان محاسبات دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان  صبح امروز با دادستان دیوان محاسبات کشور دیدار کرد .  دکتر محمد علی نجفی در این دیدارتعامل با دستگاههای اجرایی و پیشگیری از تخلفات را رویکرد ارزشمند دیوان محاسبات عنوان کرد و افزود :رویکرد خوب این سازمان مبنی برتعامل سازنده و پیشگیری موجبات ایجاد فضای آرام در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان  صبح امروز با دادستان دیوان محاسبات کشور دیدار کرد .

jpg2355 دکتر محمد علی نجفی در این دیدارتعامل با دستگاههای اجرایی و پیشگیری از تخلفات را رویکرد ارزشمند دیوان محاسبات عنوان کرد و افزود :رویکرد خوب این سازمان مبنی برتعامل سازنده و پیشگیری موجبات ایجاد فضای آرام در استان ها را خدمت به مردم میشود .

نماینده عالی دولت در گیلان افزود : دیوان محاسبات در نظارت ، هدایت ، حسابرسی و حفاظت از بیت المال به عنوان بازوی قوی مجلس عمل میکند.

وی برنقش مؤثر دوره های آموزشی دیوان محاسبات برای مدیران اجرایی تأکید کرد و افزود : برگزاری این دوره نقش مؤثری را در اشرافیت و آشنایی کامل مدیران برقوانین و مقررات وکاهش تخلفات ایفاء می کند .

دکتر نجفی با یاد آوری اینکه براساس گزارش مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی استان گیلان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در بهبود فضای کسب و کار گردید افزود : حرکت های خوب و جدیدی را که در بهبود فضای کسب و کار در استان گیلان ایجاد گردیده با قدرت ادامه خواهیم داد  تا انشاء ا… بتوانیم گیلان را به جایگاه واقعی خود که زیبنده آن است برسانیم .

وی با اشاره به تعامل خوب و سازنده ی مدیران استان افزود : استان گیلان از ظرفیت و توانمندی بالایی در بخش های مختلف برخوردار است که باید با بهره گیری از این استعدادها در جهت توسعه و شکوفایی گیلان تلاش کنیم .

دادستان دیوان محاسبات کشور نیز در این نشست تعامل و پیشگیری را اولویت و رویکرد عملی دیوان محاسبات عنوان کرد و افزود : این دیوان به عنوان ناظر و به منظور انتظام امور تعامل سازنده ای با دستگاهها دارد.

شجاعی  برخوردهای قضایی را اقدام نهایی این دیوان عنوان کرد و افزود : اگر دستگاههای اجرایی را در انجام وظایفشان کمک کنیم در حقیقت به اهدف عالیه این دستگاهها که توسعه پایدار و متوازن کشور است کمک کرده ایم

Share