در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی املش نظام مهندسی ساختمان گیلان

گیلان بهشت گمشده ایران است اما هنوز با مشکلات عمرانی مواجه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هادی الماسی گفت: گیلان به دلیل برخورداری از موهبت های الهی بهشت گمشده ایران است اما این بهشت گمشده هنوز با مشکلات عمرانی متعددی مواجه است که یکی از بارز ترین مشکلات ، نبود راه چهاربانده در این استان به مرکز ایران است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دفتر نمایندگی شهرستان املش با حضور مسئولین شهرستان، رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی املش صبح روز یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۳ با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، فرماندار املش ، فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان ، اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گیلان و جمعی از مسئولین شهری و اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان در این شهرستان در کانون معصومیه(س) شهر املش برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مهندس امیری نژاد، رئیس دفتر نمایندگی املش ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین گفت : پیش از این تمامی فعالیت های خدمات مهندسی شهرستان املش در شهرستان رودسر صورت می گرفت که با تلاش ها و پیگیری های مهندس هادی الماسی ، رئیس سازمان و اعضای هیات مدیره ، شهرستان املش نیز از امروز برای رفاه حال اعضا و مراجعین دفتر نمایندگی خواهد داشت.

سپس دکتر مهدی جعفری ، فرماندار شهرستان املش مهندسان املشی را مغز متفکر شهرستان دانست و افزود : مهندسان مشاوران واقعی شهر هستند و مطمئنا از حضور و ایده های آن ها در انجام پروژه های شهری استفاده خواهد شد.

z91در پایان مهندس هادی الماسی ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان با تشکر از حضور مسئولین شهرستان املش و رانکوه ، مهندس علی نیا معاون اداره کل راه و شهرسازی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان املش ، این شهرستان را شایسته بهترین ها دانست و افزود: گیلان به دلیل برخورداری از موهبت های الهی بهشت گمشده ایران است اما این بهشت گمشده هنوز با مشکلات عمرانی متعددی مواجه است که یکی از بارز ترین مشکلات ، نبود راه چهاربانده در این استان به مرکز ایران است و شهرستان املش نیز به عنوان بخشی از گیلان با داشتن پیشینه تاریخی درخشان نیز با مشکلات زیادی رو به رو است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با اشاره به راه اندازی دفاتر نمایندگی جدید گفت : هیات مدیره دوره ششم بر این باور بود ، شهرستان هایی که استعداد لازم برای ایجاد دفتر نمایندگی دارند می بایست دفتر مستقلی داشته باشند تا با تسهیل امور باعث افزایش سرعت ارائه خدمات مهندسی شوند.
وی با اشاره به همکاری نهاد ها و سازمان های شهرستان افزود : سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان انتظار دارد که فرماندار شهرستان ، شهرداران ، اعضای شوراهای شهر و مسئولین ادارات به یاری دفتر نمایندگی املش بشتابند و برای پیشرفت شهرستان خود در بخش نظام مهندسی با همکاری و همراهی خود مثمر ثمر باشند.
همچنین مهندس هادی الماسی از هیات رئیسه شهرستان املش خواست که به عنوان اولین روسای این سازمان در شهرستان با کار و تلاش خود و استفاده از اختیارات و امکانات موجود فعالیت های این دفتر نمایندگی را به درستی پایه گذاری کنند تا در آینده نزدیک شاهد موفقیت این دفتر نمایندگی جدید التاسیس باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با اشاره به نقش سازنده اعضا سازمان در شهرستان ها گفت : از اعضای سازمان در شهرستان املش هم انتظار داریم که در دو حوزه فعال باشند ، حوزه اول بحث منطقه ای و شهرستانی که با راه اندازی دفتر نمایندگی قسمت اعظم مشکلات حل شده است و دفتر جدید محلی برای همفکری اعضا است تا بتوانند با استفاده از علم مهندسی خود تصمیمات سازنده ای را برای شهرستان خود بگیرند. بحث دوم وظیفه اعضا در بخش استانی است تا با گسترش فعالیت های خود ضامن بقا و حفظ و توسعه این دفتر نمایندگی باشند و برای اینکه بتوانند به این توسعه کمک کنند می بایست با حضور پر رنگ در مجامع به برنامه ریزی برای پیشرفت سازمان کمک نمایند.
گفتنی است در پایان مراسم ، ساختمان دفتر نمایندگی املش با حضور مسئولین ، رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان و اعضای این سازمان در دفتر نمایندگی املش افتتاح شد.
z5z93z95
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان
 

Share