فرمانده انتظامی گیلان

کشف انواع قاچاق کالا ۱۰۰ درصد افزایش داشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی گیلان از برقراری حدود ۲۸۰ هزار تماس مردم گیلان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در مدت مذکور خبر داد و گفت: بیش از ۱۳۴ هزار تماس منجر به عملیات شد که به طور میانگین ۴۷ هزار تماس را در برمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ابراهیم قائد‌رحمتی،فرمانده انتظامی گیلان در آستانه هفته ناجا از ۱۴ مهر ماه جاری، راه رسیدن به امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را اعتمادسازی با تلفیقی از سرمایه‌های مالی و انسانی دانست.

وی کاهش جرایم و تامین نظم و امنیت مردم را وظیفه ناجا عنوان کرد و افزود: تلاش پلیس برای رسیدن به امنیت اجتماعی است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به فعالیت این نیرو در نیمه نخست امسال تصریح کرد: در نیمه نخست امسال کشف انواع قاچاق کالا ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.13920316000284_PhotoA

وی از برقراری حدود ۲۸۰ هزار تماس مردم گیلان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در مدت مذکور خبر داد و گفت: بیش از ۱۳۴ هزار تماس منجر به عملیات شد که به طور میانگین ۴۷ هزار تماس را در برمی‌گیرد.

قائدرحمتی در حوزه مواد مخدر خاطرنشان کرد: در این بخش ۳۰ درصد کشفیات مواد مخدر و ۲۷درصد دستگیری افراد مربوط به حوزه مواد مخدر افزایش داشته است.

وی با تصریح بر اینکه کشفیات انواع سرقت ۴ درصد افزایش داشته است، یادآور شد: در مدت مذکور در آمار سرقت ۱۲ درصد کاهش داشتیم.

رئیس پلیس گیلان موضوع سرقت در بانک رشت را در دست پیگیری عنوان کرد و یادآور شد: شماره ۱۹۷ در زمینه عملکرد پلیس در اختیار شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه امروز پلیس خود را مورد نقد جامعه قرار داده است، یادآور شد: پلیس به پرسش‌های مردم درباره عملکرد خود پاسخگو است.

قائدرحمتی خاطرنشان کرد: به‌زودی واحدی مانند ۱۱۰ برای ۱۹۷ ایجاد می‌شود که به صورت ویژه به خواسته شهروندان پاسخ داده می‌شود.

وی افزایش ۱۲۲درصدی اعزام مشمولان در مقاطع مختلف تحصیلی به نظام وظیفه، افزایش ۳۶ درصدی صدور معافیت تحصیلی، رشد ۱۸ درصدی مجوز تحصیلی، افزایش ۱۶۸ درصدی دستگیری مشمولان غایب، کاهش هفت درصدی شورای پزشکی، کاهش ۱۹ درصدی معافیت کفالت و… را از جمله عملکرد پلیس نظام‌وظیفه برشمرد./فارس

Share