در دانشگاه گیلان

چهل و پنجمین کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،چهل و پنجمین کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران برای ششمین سال به همت جامعه جراحان گیلان روز چهارشنبه در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان شهر رشت گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،چهل و پنجمین کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران برای ششمین سال به همت جامعه جراحان گیلان روز چهارشنبه در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان شهر رشت گشایش یافت.

81349495-6014051دبیر علمی چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران گفت : بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده که از این تعداد ، ۴۰ مقاله پس از داوری مورد پذیرش قرار گرفت که شش مقاله در قالب میزگرد و چهار مقاله به صورت سخنرانی ارایه می شود.

دکتر ‘حسین همتی’ روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این کنگره افزود : میزگرد و سخنرانی های این کنگره با حضور اساتید برجسته جراحی کشور با محورهای جراحی های قلب و عروق ، پیوند اعضا ، سرطان های زنان ، سرطان های شایع گوارشی ، سرطان های پروستات ، جراحی های با تهاجم کم ‘لاپراسکوپی’ برگزار می شود.

این فوق تخصص جراحی عروق خاطر نشان کرد: افزایش کارآمدی علمی و عملی گروه های پزشکی و پیراپزشکی کشور از اهداف برگزاری چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران در استان گیلان است.

چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران تا بیست و پنجم ماه جاری در تالار حکمت دانشگاه گیلان ادامه دارد.

در مراسم افتتاح این کنگره پروفسور فاضل رییس جامعه جراحان ایران نیز حضور دارد./ایرنا

Share