در اولین بازی دسته اول فوتبال کشور

پسران شهرباران با تمام ناملایمت ها اولین بازی را بردند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داماش گیلان در نخستین هفته رقابت های لیگ دسته اول برابر شهرداری تبریز به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داماش گیلان در نخستین هفته رقابت های لیگ دسته اول برابر شهرداری تبریز به پیروزی رسید.

iczlyacck93jdo7anfxz در چارچوب نخستین هفته از رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران در فصل ۹۴-۱۳۹۳، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز مهمان این تیم بود که در نهایت توانست این بازی را با حساب دو بر یک به سود خود خاتمه دهد.

گل های داماش گیلان در این دیدار را محمد دادرسی (۱) و میلاد قربان زاده (۴۷) به ثمر رساندند و تک گل شهرداری تبریز نیز در دقیقه ۲۲ وارد دروازه داماش گیلان شد.

لازم به ذکر است داماش پس از بیش از ۱۰ ماه در یک بازی رسمی توانست به پیروزی برسد. آخرین پیروزی داماش در بازی های رسمی مربوط به دیدار برابر سایپا در کرج که در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر و در تاریخ ۷ آذر سال ۹۲ برگزار شده بود.

شهرداری تبریز ۱-۲ داماش گیلان

ترکیب داماش گیلان: بهنام لایقی فر – مهدی کیانی – بهنام عسگرخانی – مهیار نوری – امیر تیزرو – هادی سهرابی(C) – محمد رستمی – میلاد قربانزاده – سعید اسماعیل پور (از ۸۹ کیانوش میرزایی)- حمید خدابنده لو ( از ۹۰ محمدرضا مهدی زاده) – محمد دادرسی (از ۷۳ امین ترکاشوند) .

گل های بازی

دقیقه ۱: پاس در عمق حمید خدابنده لو، محمد دادرسی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا اواز این فرصت بهترین استفاده را ببرد و اولین گل بازی را برای داماشی ها به ثمر برساند.

دقیقه ۲۲: شهرداری تبریز موفق می شود دروازه داماش را باز کند و بازی را به تساوی بکشد. شهرداری چی ها از روی کرنری که به دست امده بود توانستند گلزنی کنند.

دقیقه ۴۸: گل زیبای قربان زاده داماش شهرباران را در این دقیقه پیش انداخت. پاس کاری در کنار نقطه ی کرنر و ضربه مستقیم این جوان آینده دار داماشی ها را با نتیجه دو بر یک برابر شهرداری تبریز پیش انداخت.

دقایق مهم بازی

دقیقه ۱۵: داماشی ها بعد از گل هم دست از حمله کردن بر روی دروازه شهرداری نکشیدند و در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی در اختیا تیم شهرباران بود. همچنین چهار کرنر هم در این دقایق برای داماشی ها کسب شد.

دقیقه ۳۰: در این دقیقه یک ضربه ایستگاهی برای داماش به دست می آید که مهدی کیانی پشت توپ قرار می گیرد. شوت کیانی با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: بازیکنان داماش به خوبی روزنه های نفوذ را در این دقایق بسته اند و تلاش های شهرداری تبریز بی نتیجه مانده است و موقعیتی را نتوانسته اند به دست بیاورند. حدود دویست هوادار تبریزی هم در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز نظاره گر بازی هستند.

دقیقه ۸۰: شهرداری تبریز در این دقایق روی دروازه داماش فشار آورده که بهنام لایقی فر با واکنش های عالی مانع از گلزنی شهرداری می شود.

دقیقه ۸۱: دو موقعیت خطرناک هم در دقایق اخیر از روی ضدحمله برای داماشی ها به دست آمد که موفق به گلزنی نشدند.

دقیقه ۸۶: در این لحظاتی که شهرداری به شدت به داماش فشا آورده است بهنام لایقی فر به روی زمین افتاد تا فشار را از روی هم تیمی ها خود بردارد. همچنین موقعیت و شوت خطرناک شهرداری با واکنش این دروازه بان جوان رشتی دفع شد.

دقیقه ۸۸: در این دقایق بازیکنان شهرداری به سانتر روی آوردند که بهنام لایقی فر به خوبی این توپ ها را جمع می کند./وارش اسپرت

Share