مدیرعامل شرکت گاز گیلان

پروژه گازرسانی در ۶۹ روستای گیلان نیمه‌تمام رها شده!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: تاکنون ۷۰ درصد از روستاهای گیلان گازرسانی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: تاکنون ۷۰ درصد از روستاهای گیلان گازرسانی شده است.

جمشید ظهیری فعالیت شرکت گاز استان را در دو بخش بهره‌برداری و توسعه گازرسانی عنوان کرد. وی با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام در روستاهای گیلان تصریح کرد: پروژه گازرسانی در ۶۹ روستای گیلان نیمه‌تمام رها شده که نیازمند اجرای ۷۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری است.
این مسئول با بیان اینکه برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در دس13900829001228_PhotoAتور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید پروژه‌ای به نام گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد دلار به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سراسر کشور را مصوب کرده است. وی اضافه کرد: برای اجرای پروژه گازرسانی مذکور از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز دعوت به همکاری شده است.
ظهیری با اشاره به تکمیل خطوط اصلی گاز در گیلان تصریح کرد: ۶ خط اصلی انتقال گاز در استان وجود دارد که با تکمیل آنها می‌توان به تمام روستاهای استان گازرسانی کرد.
وی افزود: به‌زودی از طریق درج آگهی از سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی که تمایل دارند در این عرصه فعالیت کنند از طریق مناقصه دعوت به همکاری می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با با بیان اینکه گازرسانی به برخی از روستاهای این استان همزمان با دهه فجر امسال انجام می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا گازرسانی به روستاهایی که در حال حاضر پیمانکاران در آنجا مشغول به فعالیت هستند، در دهه فجر امسال انجام شود.
وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از اعتبارات گازرسانی در بخش روستایی را دریافت کرده‌ایم، یادآور شد: در بخش پروژه‌های روستایی به گیلان ۶۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که از این مقدار تاکنون ۶۰ درصد اعتبارات را دریافت کرده‌ایم. ظهیری توان اجرایی گاز گیلان در بهترین شرایط را یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به مشکلات فعلی از جمله کمبود اعتبارات این توان کاهش یافته است./فارس

Share