پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت راه اندازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  رییس سازمان بسیج کارکنان سپاه قدس استان گیلان در آیین افتتاح این پایگاه بسیج در سالن کنفرانس واحد فومن و شفت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهیدان والامقام ایران اسلامی و نیز فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید گفت: توسعه علم و دانش و فن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  رییس سازمان بسیج کارکنان سپاه قدس استان گیلان در آیین افتتاح این پایگاه بسیج در سالن کنفرانس واحد فومن و شفت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهیدان والامقام ایران اسلامی و نیز فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید گفت: توسعه علم و دانش و فن آوری و نیز تربیت فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی با تراز انقلاب اسلامی از وظایف برجسته دانشگاهها باشد. سرهنگ پاسدار حسن حبیبی حضور اقشارمختلف بسیج در دانشگاهها را اثرگذار خواند و افزود: بسیج در دوران مختلف انقلاب اسلامی تحت امر ولایت فقیه در همه صحنه ها حضوری پرشکوه داشته است. وی اضافه کرد: به حمد الهی برنامه های فرهنگی بسیار اثرگذاری در سطح دانشگاه آزاداسلامی واحد فومن و شفت با تلاش مدیران و مجموعه همکاران انجام شده که انشاء الله با راه اندازی بسیج کارکنان شتاب بیشتری می گیرد.
unnamed4فرمانده سپاه فومن نیز در این آیین با گرامیداشت ایام مبارک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان سرافراز ایران اسلامی،گفت: خدمت در بسیج و پاسداری در راه اسلام و قرآن عشقی بزرگ است که بسیجی با افتخار جان خود را در این مسیر ، تحت امر و فرامین مقام عظمای ولایت قرار داده است. سرهنگ پاسدار علی توشه با برشمردن و تشریح کامل مسائل فرهنگی و اثرگذاری ویژه آن در سطح جامعه افزود: دشمن در زمینه های مختلف فرهنگی سرمایه گذاری کرده است و تاکنون با هوشیاری ملت سرافراز ایران از جمله دانشگاهیان بسیجی نه تنها نتیجه ای نگرفته بلکه زمین گیر شده است. وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با حضور ریاست واحد با روحیه بسیجی و همیاری همکاران دغدغه های فرهنگی شهرستان در این حوزه را مرتفع کرده است،اظهار کرد: در زمینه های مختلف فرهنگی بنا به اعتقاد بزرگان با برخورد سلبی نمی توان نتیجه گرفت و باید با رعایت اصول دینی و اخلاقی در زمینه فرهنگی موفق عمل کرد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: پیوند دانشگاه آزاد اسلامی با نهاد مقدس بسیج پیوندی اثرگذار و ناگسستنی است و دانشگاه و بسیج لازم و ملزوم یکدیگر هستند. مجتبی ملکی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه بستر سازی فعالیت و انجام ماموریت های اقشار مختلف بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و نیز بسیج کارکنان در زمینه اشاعه مسائل فرهنگی موثر عمل کرده است.

Share