آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر استان

وضعیت در تمام شهرستان‌ها عادی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری گیلان با بیان اینکه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در شهرستان‌ها به حالت آماده‌باش هستند، خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت در تمام شهرستان‌ها عادی بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان درباره آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر شهرهای استان از جمله رشت اظهار کرد: با وجود شدت بارندگی که همچنان در حال باریدن است اما آبگرفتگی در سطح اصلی معابر و خیابان‌های شهر رشت کاهش یافته است.

13920829000206_PhotoA

وی با اشاره به میزان بارندگی در گیلان ادامه داد: در آستارا تاکنون بیش از ۹۰ میلی‌متر و در رشت بالغ بر ۴۰ میلی‌متر باران باریده است.

مدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری گیلان با بیان اینکه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در شهرستان‌ها به حالت آماده‌باش هستند، خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت در تمام شهرستان‌ها عادی بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی درباره آبگرفتگی محورهای فرعی مانند برخی کوچه‌های شهر رشت گفت: جمع‌آوری آب‌های سطحی کوچه‌ها و معابر فرعی شهر رشت در فاز سوم طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی گنجانده می‌شوند.

عزیزی با اشاره به اینکه تاکنون ۲ فاز طرح مذکور در رشت اجرایی شده است، متذکر شد: در این ۲ فاز بیش از ۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است.

وی آبگرفتگی در سطح شهر رشت را در حد معمول خواند و یادآور شد: بقیه بخش‌ها در فاز سوم اجرایی و مشکل آبگرفتگی برطرف می‌شود./فارس

Share