پس از صحبت های فرهاد مجیدی در برنامه نود

واکنش اخلاقی بازیکن گیلانی نایمخن به صحبت های مجیدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علیرضا جهانبخش ملی‌پوش گیلانی کشورمان به حرف‌های فرهاد مجیدی در برنامه ۹۰ واکنش نشان داد: «من برنامه ۹۰ را مستقیم می‌دیدم چون روز سه‌شنبه استراحت داشتیم. من از صحبت‌های آقای مجیدی ناراحت نشدم و ایشان بعد از حرف‌هایشان عذرخواهی نیز کردند.»

پیروزی نایمخن و ادامه به صدرنشینی با گلزنی جهانبخش مهاجم گیلانی این تیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علیرضا جهانبخش ملی‌پوش گیلانی کشورمان به حرف‌های فرهاد مجیدی در برنامه ۹۰ که گفته بود او را نمی‌شناسد، این گونه واکنش نشان داد: «من برنامه ۹۰ را مستقیم می‌دیدم چون روز سه‌شنبه استراحت داشتیم. من از صحبت‌های آقای مجیدی ناراحت نشدم و ایشان بعد از حرف‌هایشان عذرخواهی نیز کردند.»

jahanbakhsh-11جهانبخش ادامه داد: «باور کنید اگر آقای مجیدی بعد از حرف‌هایش عذرخواهی هم نمی‌کرد، من حرفی نمی‌زدم چون همیشه برای بزرگترهای فوتبال و پیشکسوتان خودم احترام قائل هستم.»

مهاجم ایرانی نایمخن تأکید می‌کند: «من از آقای مجیدی ناراحتی و دلخوری‌ای ندارم. شاید شرایط برنامه ۹۰ به گونه‌ای بود که ایشان آن گونه حرف زدند. از سوی دیگر من هم فقط دو سال در لیگ برتر بازی کردم به همین دلیل شاید شناخت زیادی از من نداشته است.»/خبر ورزشی

Share