با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني گمرك ايران

ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک بندرانزلی معرفی شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مراسم معارفه محمد شهبازی به عنوان ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک بندرانزلی و تودیع پرویز تقوی ؛ مسئول سابق این سمت با حضور مسعود کمالوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک ایران برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مراسم معارفه محمد شهبازی به عنوان ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک بندرانزلی و تودیع پرویز تقوی ؛ مسئول سابق این سمت با حضور مسعود کمالوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گمرک ایران ، محمد احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان و نماینده مجلس ، فرماندار وامام جمعه بندرانزلی صبح امروز در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد.
IMG_6071
ناظر سابق گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک بندرانزلی در مراسم معارفه خود با اشاره به ۳۳ ماه خدمتش در استان گیلان خاطر نشان کرد : خدا را شاکرم که بهترین خاطرات خدمت برایم در استان خودم رقم خورده است و به این موضوع می بالم.
پرویز تقوی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را وسیله ای برای رسیدن به هدفی بزرگ دانست و افزود : قطعا اگر خدمت و کار خوبی صورت گرفته به همت همکارانم بوده و اگر نقصی بوده مطمئنا مقصر بنده هستم .
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه اداره گمرک یک نهاد حکومتی است اظهار داشت : گمرک یک سازمان برون سازمانی و هم درون سازمانی است و چون جز سومین منبع درآمدی کشور به حساب می آید نگاه ویژه مسئولان کشوری خصوصا در این استان و شهر انزلی را به همراه داشته و این خود یکی از بزرگترین مزایای این استان است.
ناظر جدید گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک بندرانزلی نیز در مراسم تودیع خود که سخنرانی در جمع فرهیختگان و سخنوران استان گیلان را سخت می دانست اذعان داشت : در اولین سخنم دوست دارم از همه همکاران ، مسئولین و همه ی تجار و بازرگانان میخواهم که بنده را یاری کنند در راهی که قدم گذاشته ایم همراه و همگاممان باشند.
IMG_6127
محمد شهبازی در بخشی دیگر از سخنان خود به رزومه خود اشاره نمود و تصریح کرد : بنده ۲۳ سال سابقه خدمت دارم که در ۱۰ سال از آن را در حوزه مدیر کل گمرکات مختلف سپری کرده ام .
وی همچین اضافه کرد : همدانی هستم و سابقه ی خدمت در گمرک همدان ، کردستان را در کارنامه خود دارم و جذب رضایت ارباب رجوع و رضایت خدمت گیرندگان گمرک از بزرگترین اهداف خود می دانم .
ناظر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک بندرانزلی با تاکید بر تجاری بودن استان گیلان خاطر نشان کرد : با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید زمینه برای سرمایه گذاران مهیاتر است و می توان این نوید را داد که سرمایه گذاران ایثار گر کمتر اذیت می شوند.
شهبازی در ادامه تاکید کرد : ما به تجهیز امکانات گمرک نیاز داریم و مجهز شدن آن به تجهیزات روز دنیا باید در اولویت کاری باشد و باید این انقلاب که در کل سازمان های گمرک اجرایی شده است در گمرک گیلان نیز محقق شود.
وی در پایان سخنان خود گفت : سعی خواهم کرد محیط گمرک گیلان را به شکلی تغییر دهم که همکارانم از محیط کارشان رضایت داشته و خستگی کارشان جبران شود و قول خواهم داد در خصوص تغییر وضیعت میزان حقوق کارمندان نیز پیگیری های لازم را داشته باشم و فقط میتوانم بگویم شرمنده همکارانم هستم و سعی خواهم کرد چون دو گمرک پیشین گمرک گیلان نیز نمونه کشوری انتخاب شود .
IMG_6082

Share