استاندار گيلان در ديدار با مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران

منتظر جشن پایان بیمه همگانی سلامت در گیلان هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت : مصمم هستیم به عنوان نخستین استان تحت پوشش قرارگرفتن کامل بیمه های درمانی را جشن بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت : مصمم هستیم به عنوان  نخستین استان تحت پوشش قرارگرفتن کامل بیمه های درمانی را جشن بگیریم.
دکتر محمد علی نجفی در این نشست با بیان اینکه  تعداد افراد تحت پوشش بیمه جامع سلامت در گیلان یک میلیون و ۵۷۰ هزار نفر است گفت : با توجه به فراهم بودن زمینه بیمه شدن رایگان افراد باقیمانده فاقد هرگونه بیمه درمانی ، مصمم هستیم  به عنوان نخستین استان ، تحت پوشش قرارگرفتن  کامل بیمه های درمانی را جشن بگیریم .

با اشاره به اهمیت اجرای طرح نظام سلامت در کشور اظهار داشت : اجرای طرح سلامت از جمله اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید در بخش سلامت بشمار می رود که نقش بسزایی را در ارتقای سلامت جامعه ایفاء کرد و موجب ازبین رفتن بخش عمده ای از دغدغه مردم در بخش درمان شد.
وی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای طرح نظام سلامت در کشور افزود : اجرای این طرح اثرات اجتماعی خوبی در جامعه به همراه داشته است .
استاندار گیلان سلامت را از شاخص های مهم توسعه دانست واظهار داشت : تحول سلامت طرح بزرگی است که پس از انقلاب در این دولت شکل گرفت و موجبات رضایتمندی مردم را بوجود آورده است .

jpg2192

 

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران نیز ارتقاء کیفیت خدمات را از جمله برنامه های این سازمان دانست و افزود : تا زمانی که افراد فاقد بیمه در کشور وجود دارند سامانه بیمه سلامت برای نام نویسی از آنان دایر و روند ادامه صدور دفترچه ها نیز مانند سابق در حال انجام است.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: درحال حاضر ۶ میلیون و۳۰۰ هزار نفر ازسراسر کشور برای بهره گیری ازخدمات بیمه ی سلامت ثبت نام کرده اند وتاکنون برای ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ازمتقاضیان دفترچه ی بیمه صادرشده است.

Share