توسط پلیس اگاهی

مظنونان قتل نوعروس رودسری دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پرونده قتل نوعروس رودسری با دستگیری چند مظنون از سوی پلیس آگاهی روند تازه‌یی به خود گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پرونده قتل نوعروس رودسری با دستگیری چند مظنون از سوی پلیس آگاهی روند تازه‌یی به خود گرفت.

ghatl-12قرار بود مرضیه ۲۶ ساله همزمان با عید غدیر خود را در لباس عروسی ببیند اما قاتل سرنوشتی شوم برای او رقم زد.

۱۵ مهرماه امسال و پس از تماس‌های محلی ماموران کلانتری شهرستان رودسر در جریان وقوع یک فقره قتل در یکی از مجتمع‌های تحت نظارت بهزیستی در منطقه رحیم‌آباد این شهرستان قرار گرفتند و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

ماموران با حضور در محل جنایت با جسد دختری مواجه شدند و به دلیل حساسیت موضوع مراتب را به پلیس آگاهی استان گیلان اطلاع دادند. به این ترتیب به سرعت تیمی از کارآگاهان زبده در محل حادثه حاضر شدند.

در بررسی‌های اولیه پلیس آگاهی مشخص شد هویت مقتول مرضیه ۲۶ ساله از کارکنان مجتمع تحت نظارت بهزیستی است که بعد از ساعت کاری به قتل رسیده است. در ادامه رسیدگی به پرونده برای مشخص شدن علت مرگ دختر ۲۶ ساله دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد. دختری که قرار بود همزمان با عید غدیر شاهد برپایی مراسم عروسی خود باشد اما اکنون خانواده‌اش چشم انتظار دستگیری قاتل او هستند.

به گفته سرهنگ کریمی، رییس پلیس آگاهی استان گیلان پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات لازم، سرنخ‌های اولیه به دست ماموران افتاد که پیگیری آنها به دستگیری چند مظنون در ارتباط با این پرونده انجامید. بازجویی‌ها از متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد و پلیس امیدوار است با اعتراف متهمان در چند روز آینده پرده از راز این جنایت برداشته شود.
/اعتماد

Share