جعفرزاده در نشست علنی امروز :

مردم شهرستان رشت از نبود دستگاه‌ پیشرفته اطفای حریق رنج می‌برند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهارات دیوید کامرون را نشانه روحیه مداخله‌گرایانه و غیرمسئولانه و نابخردانه استعمار پیر انگلیس دانست و گفت: قطعاً مردم ولایتمدار ایران در فرصت مقتضی پاسخ لازمه را همانند روند ۳۶ سال گذشته به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه می‌کنند.

با تمام غوغا سالاری‌ها و جوسازی‌ها، مجلس کار خود را در مورد تحقیق و تفحص از بنیاد شهید انجام داده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهارات دیوید کامرون را نشانه روحیه مداخله‌گرایانه و غیرمسئولانه و نابخردانه استعمار پیر انگلیس دانست و گفت: قطعاً مردم ولایتمدار ایران در فرصت مقتضی پاسخ لازمه را همانند روند ۳۶ سال گذشته به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه می‌کنند.

jafarzade_6703 (6)غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: در کمال تاسف دیوید کامرون در سازمان ملل مطالبی را عنوان کرد که تمام آن نشانه روحیه مداخله‌گرایانه و غیرمسئولانه و نابخردانه استعمار پیر انگلیس است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مواضع شجاعانه رئیس مجلس گفت: قطعاً مردم ولایتمدار ایران در فرصت مقتضی پاسخ لازمه را همانند روند ۳۶ سال گذشته به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۷ مهر ماه روز آتش‌نشانی و ایمنی است، از وزیر کشور خواست تا نسبت به رفع مشکلات سازمانی، ساختاری، امکاناتی و رفاهی این قشر زحمتکش و مظلوم اقدام عاجل را به عمل آورد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: کماکان واحدهای آتش‌نشانی ما از کمبود نیروی انسانی و ایستگاه آتش‌نشانی رنج می‌برد و شاهدیم که نیروهای از کارافتاده و فاقد کارایی از سایر واحدهای تابعه شهرداری‌ها به آتش‌نشانی‌ها اعزام می‌شوند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه‌اش از نبود دستگاه‌های پیشرفته اطفای حریق و کمبود تجهیزات مناسب برای ایستگاه‌های آتش‌نشانی رنج می‌برد، گفت: چارت سازمانی برای آتش‌نشانی‌ها و تعریف روش‌های ارتقای شغلی برای آتش‌نشانی‌ها و تعریف یک واحد تخصصی در سطح آتش‌نشانی‌ها مورد مطالبه حوزه انتخابیه ما است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه رفع مشکلات مالی و در نظر گرفتن درآمد ثابت و پایدار برای آتش‌نشانی‌ها یک درخواست بحق است، گفت: از وزیر کشور می‌خواهیم تا نسبت به ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در روستاها که مورد تقاضای مردم است، اقدام کند.

/خانه ملت
 محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share