شکری در گردهمایی کانون‌های بازنشستگان صنعت آب و برق کشور

شکری:مردم بدانند که کار نماینده مجلس دخالت در کار مدیران اجرایی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شکری با اشاره به اینکه کار نماینده مجلس دخالت در کارها نیست، گفت: انتظار برخی از مردم از نمایندگان درست نیست و باید هزینه‌هایی انجام شود تا مردم آگاهی یابند که واقعا وظیفه یک نماینده چیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر گفت: تجربه به بازنشسته کمک می‌کند تا جدیدترین ایده‌ها را بدهد.

shekarid محمود شکری در اولین گردهمایی کانون‌های بازنشستگان صنعت آب و برق کشور در سال ۹۳ که امروز صبح در سالن اجتماعات بانک صادرات گیلان برگزار شد، گفت: باید یاد بگیریم که هر کس کار خود را انجام دهد و بدانیم که تجربه به اندازه علم ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان دارای تجربه، تقوی و علم روز هستند، اضافه کرد: این افراد می‌توانند ایده‌های بسیار خوبی به نمایندگان بدهند تا قوانین درست‌تری وضع شود.

وی با اشاره به اینکه نماینده بدون علم از تجربه بازنشستگان در مجلس جز دردسر چیزی برای جامعه به همراه ندارد، خاطرنشان کرد: شنیدن صحبت‌های بازنشستگان موجب می‌شود تا کاربردی عمل کنیم نه احساسی.

شکری با اشاره به اینکه کار نماینده مجلس دخالت در کارها نیست، گفت: انتظار برخی از مردم از نمایندگان درست نیست و باید هزینه‌هایی انجام شود تا مردم آگاهی یابند که واقعا وظیفه یک نماینده چیست.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر با بیان اینکه برخی از انتظارات مردم باعث شده تا نمایندگان برای انجام وظایف واقعی خود وقت نداشته باشند، اضافه کرد: استفاده از تجارب بازنشستگان در این امر می تواند راهگشا باشد.

وی تصریح کرد: تا وقتی که نماینده در کار فرماندار و یا مدیران عامل ادارات دخالت می کند و وظایف خود را به تعویق می اندازد، روز گذران پیش خواهیم رفت.

شکری با بیان اینکه باید و نبایدها در جامعه باید تعریف شوند، گفت: توجیه شدن افراد موجب خواهد شد تا هرکس به خودش اجازه ندهد به کار دیگران سرکشی کند.

وی گفت: بخشی از معوقه‌های بانکی بزرگ امروز حاصل دستورات و پیگیری های غلط برخی از نمایندگان کشور برای گرفتن تسهیلات برای کسانی است که نمی توانستند اقساط بانک را بپردازند.

وی تاکید کرد: کسانی که در راس کارهای بزرگ قرار می‌گیرند باید علاوه بر علم، تجربه ها را نیز مدنظر قرار دهند.

شکری گفت: مدرک گرایی‌ها ضربه زیادی به ما زد و امروز می‌بینیم که یک فرد با داشتن تحصیلات فوق لیسانس نمی تواند نامه بدون غلط اداری بنویسد و این مایه تاسف است.

وی تاکید کرد: استفاده و احترام به بازنشستگان را باید در کشور تقویت کنیم و انتقال تجربه‌های موفق بازنشستگان به کارکنان تازه کار باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر گفت: ما فکر می کنیم که فکر بازنشستگان کهنه است این در حالیست که تجربه به بازنشسته کمک می کند تا جدیدترین ایده‌ها را بدهد.
/ایسنا

Share