مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان بندر انزلی

محرومیت ملوان از عدم همراهی تماشاگران لغو شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان بندر انزلی دقایقی پیش در جلسه باشگاه ملوان با اعلام لغو محرومیت ملوان از عدم همراهی تماشاگران در دیدار مقابل نفت تهران خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان بندر انزلی دقایقی پیش در جلسه باشگاه ملوان با اعلام لغو محرومیت ملوان از عدم همراهی تماشاگران در دیدار مقابل نفت تهران اظهار کرد: پیش از این قرار بود طبق رای کمیته انضباطی این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار شود اما این حکم امروز از سوی رئیس کمیته انضباطی به حالت تعلیق در آمد و از این رو دیدار فردای ملوان و نفت با حضور تماشاگر در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

malavanمهران دیده‌بان افزود: با پیگیری‌های مالک ملوان و الماس‌خاله رئیس هیئت فوتبال گیلان، حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی با تعلیق محرومیت ملوان موافقت کرد.

وی با بیان اینکه حضور هواداران در این بازی خانگی یک امتیاز مثبت است، خاطرنشان کرد: امیدواریم هواداران در این دیدار مانند همیشه حامی ملوان باشند و فرهنگ بالای خود را نشان دهند.

دیدار تیم‌های ملوان و بندرانزلی و نفت تهران از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه عصر فردا چهارشنبه با حضور تماشاگر در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار می‌شود./فارس

Share