صبح امروز

مجلس با یک فوریت طرح نماینده لنگرود موافقت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزانمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ) مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها با ۱۳۵ رأی موافق، ۱۰ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان مردم در خانه ملت با یک فوریت طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها موافقت کردند.

majlesنمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ) مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح ساماندهی خدمات‌رسانی به روستاها با ۱۳۵ رأی موافق، ۱۰ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

مهرداد بائوج لاهوتی به‌عنوان طراح طرح مذکور با بیان اینکه در شرایط کنونی وضعیت روستاها یکی از دغدغه‌های بزرگ نمایندگان است، گفت: در گذشته جمعیت روستاها ۵۱ درصد و جمعیت شهرها ۴۹ درصد از جمعیت کل کشور بود، اما امروز جمعیت شهرها به ۷۱ درصد و جمعیت روستاها به ۲۹ درصد رسیده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی در بسیاری از روستاها امکانات زیرساختی و رفاهی وجود دارد، اما به علت بروز مشکلات اقتصادی روستاییان با معضلات بسیاری روبرو هستند و هم‌اکنون حدود ۶ هزار روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند./خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share