مانور حمل و نقل و تخلیه اضطرای بیماران در رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان از برگزاری مانور حمل و نقل و تخلیه اضطراری بیماران در بیمارستان شفاء رشت خبر داد. جمشید محمدی افزود : این مانور امروز به مناسبت چهارمین روز از هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در بیمارستان شفاء رشت برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان از برگزاری مانور حمل و نقل و تخلیه اضطراری بیماران در بیمارستان شفاء رشت خبر داد.

81348757-6012919جمشید محمدی افزود : این مانور امروز به مناسبت چهارمین روز از هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در بیمارستان شفاء رشت برگزار شد.

وی آمادگی برای مقابله با حوادث طبیعی را از اهداف برگزاری این مانور عنوان و اظهار کرد: در این مانور چگونگی حمل و نقل و تخلیه اضطراری بیماران به نمایش گذاشته شد.

محمدی خاطر نشان کرد : برگزاری مانورهای مختلف برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی یکی از مهمترین راه های سنجش میزان آمادگی دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان این که حوادث غیرمترقبه مانند زلزله خبر نمی دهد ، تصریح کرد : تمرین چگونه مقابله با حوادث غیرمترقیه برای آمادگی بیشتر در برابر این حوادث لازم و ضروری است.

۱۹ تا ۲۵ مهرماه هفته کاهش بلایای طبیعی است.

شعار امسال هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی؛ عزم ملی ، تدابیر پیشگیرانه ، افزایش امید و ایمنی در بلایای طبیعی نامگذاری شده است.
/ایرنا

Share