لاهوتی:۹۰ غرفه در اولین نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی حضور یافتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی می تواند نقش هر چند کوچک ولی تاثیر گذاری را بر رونق صنعت در استان داشته باشد .  طهمورث لاهوتی اشکوری گفت : نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی استان موقعیت مناسبی برای شناخت واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در سطح استان به ویژه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی می تواند نقش هر چند کوچک ولی تاثیر گذاری را بر رونق صنعت در استان داشته باشد .
lahooti02 طهمورث لاهوتی اشکوری گفت : نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی استان موقعیت مناسبی برای شناخت واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در سطح استان به ویژه معرفی محصولات آنها به هم استانیهای محترم می باشد با توجه به اینکه این نمایشگاه به صورت تخصصی برگزار شد ولی شاهد حضور خوب مردم به ویژه صنعتگران در بازدید از غرفه ها بودیم و به گفته صاحبین صنایع این نمایشگاه از جمله نمایشگاه های خوب و موثر در عرصه صنعت واستاندارد بود که برگزار شد .
وی در ادامه گفت : از آنجا که سازماندهی تولید در صنایع کوچک گسترده نیست و در عین حال نیروی کار ماهر در آن اشتغال دارد ، رقابت جذب و بومی کردن تکنولوژی بسیار بالا است و این نمایشگاه در این راستا نقش مهمی را به عهده دارد .
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : ۹۰ غرفه در اولین نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی استان گیلان حضور یافتند که این خود نشان از اهمیت و سطح کمی و کیفی این نمایشگاه می باشد .
وی در همین راستا افزود : با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است می بایست که بکوشیم تا با عزمی راسخ و حرکتی جهاد گونه در ترویج هر چه بهتر فرهنگ استفاده از محصولات داخلی و رونق صنعت و ارتقای سطح کمی کیفی آن گامی مثبت و رو به جلو برداریم .
وی در پایان ضمن تشکر از نمایندگان حاضر در مجلس شورای اسلامی ، استاندار و مسئولین استانی و سپاس از حضور خوب و موفق هم استانیان عزیز و صاحبین صنایع اعلام داشت : نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی می تواند نقش هر چند کوچک ولی تاثیر گذاری را بر رونق صنعت در استان داشته باشد و امید وارم این توفیق رو داشته باشیم تا در سالهای اینده هم به مانند امسال چنین نمایشگاهی رو با حضور پر شور واحدهای صنعتی برگزار کنیم .

Share