خضردوست در جشن غدیر شرکت مخابرات گفت:

قطعا از قانون تبعیت خواهم کرد و رعایت قانون یعنی ولایتمداری

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خضردوست با تاکید بر اینکه تابع قانون هستیم تصریح کرد:در گذشته برخی با شعار قانون گرایی آمدند اما فتنه ۸۸ را ایجاد کردند وبرخی دیگر که خود را کارشناس ارشد در همه ی امور می دانستند به سرنوشت دیگری مبتلا شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا خضردوست مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان گیلان در مراسم تقدیر از بازنشستگان این شرکت و همچنین مدیران و عوامل اجرایی طرح همکدسازی استان گیلان که به مناسبت عید غدیر برگزار شد اظهار داشت:متاسفانه نتوانسته ایم مزایای حدود ۲۲۰ بازنشسته را پرداخت کنیم و یکی از دلایل اصلی این موضوع که موجب ایجاد مشکلاتی برای مدیران شرکت مخابرات شده این است که این شرکت یک وام ۲۳.۵ میلیارد تومانی دریافت کرده و ماهیانه ۲ میلیارد تومان اقساط این وام است.
اشتراک هفتاد هزار نفری اینترنت پرسرعت/ارتقای رتبه شرکت مخابرات استان گیلان در کشور

IMG_1778مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان با اشاره به جذب هفتاد هزار مشترک اینترنت پرسرعت ظرف هفت ماه گذشته یادآور شد:این میزان پهنای باند برای اولین بار خریداری شده و سالیانه مبلغ کلانی بابت آن به شرکت ارتباطات زیرساخت پرداخت می کنیم.
خضردوست در ادامه به رتبه ی بیست و نهم  شرکت مخابرات استان گیلان در مهرماه سال گذشته  از لحاظ دیتا اشاره کرد و گفت:هم اکنون با تلاش مجموعه ی مخابرات استان گیلان به رتبه ی هشتم کشور رسیده ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح همکدسازی در استان گیلان گفت:با تلاش شبانه روزی همکاران بنده در شرکت مخابرات و رصد لحظه به لحظه اجرای عملیات در سالن کنترل شبکه(NOC )همکدسازی با کمترین اختلالات در سطح استان اجرا شد درحالیکه در برخی استان ها هنگام اجرای این طرح شاهد بروز اختلالات در دستگاه های pos بانکی و شماره های اضطراری نظیر ,۱۱۵ ۱۱۰ و ۱۱۸ بودیم.
شرکت مخابرات حاضر است در محل bts شهرداری نمادسازی کند/تابع قانون هستیم
خضردوست در ادامه به سند چشم انداز توسعه و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص اشاره کرد و گفت:اگر می خواهیم به چشم انداز تعیین شده دست یابیم باید فناوری نوین  اطلاعات را با سرعتی بیشتر در اختیار مردم عزیزمان قرار دهیم و این مهم صورت نمی گیرد با ایجاد زیرساخت های مناسب و نصب دکل های مخابراتی اما مشاهده می شود که برای نصب یک دکل BTS باید با چندین ارگان و سازمان مذاکره شود.
مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان گیلان به مصوبه هیئت دولت در خصوص اهدای ۲۵ مترمربع زمین رایگان از نهاد های دولتی به شرکت مخابرات اشاره کرد و گفت:این درحالی است که هم اکنون بابت هر متر  به مالکین اجاره  پرداخت می کنیم.

خضردوست با بیان اینکه به فکر مردم هستیم و علاقه داریم آنها هر زمان و در هرجایی هستند بتوانند از تلفن همراه خود استفاده نمایند یادآور شد:هم اکنون فشارهای زیادی برای جمع آوری دکل نصب شده در میدان شهرداری به شرکت مخابرات گیلان وارد شده است.
وی در ادامه با ذکر حدیثی از حضرت علی(ع)خاطرنشان کرد:امیرالمومنین (ع) می فرمایند آداب و رسوم خود را به فرزندانتان تحمیل نکنید زیرا آنان براى زمانى غیر از زمان شما آفریده شده اند. بنده به میراث فرهنگی استان احترام میگذارم اما می بایست به سمت توسعه و استفاده از تکنولوژی گام برداریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان به دکل های نصب شده در کشورهای اروپایی و برخی کشورهای خاورمیانه نظیر عربستان سعودی اشاره کرد و یاداور شد:در کشور عربستان سعودی دکل های bts در لابه لای نخل های خرما نصب شده اند.من در همینجا به مسئولان استان و شهرداری رشت می گویم که شرکت مخابرات استان گیلان حاضر است هرگونه هزینه ای را متحمل شود تا یک نماد مذهبی مبتنی بر آداب و رسوم گیلان در انجا ساخته شود بطوریکه آیندگان در ۱۵۰ سال دیگر بگویند این نماد توسط گیلانی ها ساخته شده است.
خضردوست با تاکید بر اینکه تابع قانون هستیم تصریح کرد:در گذشته برخی با شعار قانون گرایی آمدند اما فتنه ۸۸ را ایجاد کردند وبرخی دیگر که خود را کارشناس ارشد در همه ی امور می دانستند به سرنوشت دیگری مبتلا شدند.بنده نه کارشناس میراث فرهنگی هستم و نه کارشناس شهرسازی اما قطعا از قانون تبعیت خواهم کرد و رعایت قانون یعنی ولایتمداری.
نمایندگان مجلس برای توسعه مخابرات کمک کنند

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان در ادامه از نمایندگان مجلس خواست برای توسعه روزافزون فناوری نوین به شرکت مخابرات کمک نمایند و یاداور شد:متاسفانه نوع نگاه برخی مسئولان و دید متعصابه آنها موجب شده که جلوی پیشرفت گرفته شود.
خضردوست به مشکلات پیش آمده برای مردم درخصوص برگردان crm در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این زمینه بین مردم و همچنین مسئولان نارضایتی وجود داشت و بعد از بررسی ها و ارزیابی صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که دیگر نمی توانیم با آن شرکت کار کنیم و به این ترتیب ظرف مدت ۲۴ ساعت برگردان CRM توسط جوانان مخابراتی استان گیلان انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان به اشتراک یک میلیون کاربر تلفن ثابت در استان گیلان اشاره کرد و در ادامه اظهار داشت:کل مبالغ دریافتی ظرف مدت دو ماه برابر با ۱۲ میلیارد تومان است درحالیکه شرکت مخابرات گیلان در همین مدت ۱۳ میلیارد تومان حقوق و دستمزد پرداخت می کند و ۲ میلیارد قسط بانک را نیز باید پرداخت نماید.و در این بین هزینه ی خرید تجهیزات, خرید مجدد کابل سرقت یافته و…نیز وجود دارد.

خضردوست با بیان اینکه اگر مشترکان به موقع هزینه ی تلفن خود را پرداخت نکنند این شرکت چگونه قادر است تا حقوق پرسنل خود را پرداخت نماید تصریح کرد:برای این کار خودروی پیکانتو جایزه گذاشته ایم تا مشوقی برای پرداخت به موقع هزینه تلفن باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان با تاکید بر اینکه تلفن پادگان ها و نهاد نظامی را طبق قانون نمی توانیم قطع نماییم اظهار کرد:یک نماینده مجلس نباید به من زنگ بزند که چرا تلفن فلان ارگان را قطع کرده ای؟!شرکت برق یکبار به دلیل عدم پرداخت هزینه ,برق دکل های BTS را قطع کرد .شرکت مخابرات باید هزینه تلفن را دریافت کند تا بتواند پول شرکت برق را بدهد.
وی در پایان از اهدای یک گیگ حجم رایگان به مشترکان ADSL شرکت مخابرات گیلان به مناسبت عید غدیر خم  خبر داد.

گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران و عوامل اجرایی طرح همکدسازی,بازنشستگان شرکت مخابرات استان گیلان,عوامل برگردان CRM تقدیر شد.و یک دستگاه خودرو پیکانتو مربوط به مشترکین خوش حساب به یک شهروند اهل بندرانزلی اهدا شد.
در مراسم امروز مهندس شیبانی مدیرعامل شرکت ارتباطی کوه نور ومدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان گیلان,سرهنگ دولت آبادی مسئول بسیج شرکت مخابرات ایران و همچنین حسن خسته بند,ناصر عاشوری,حسن تامینی,محمدحسین قربانی,محمود شکری از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی،مهندس سقایی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری انزلی و مهندس خدادادی معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خواجه نصیر و عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه کشورحضور داشتند.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share