عابدینی:

قبول مسئولیت هرندی از روی تعصب به داماش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عابدینی گفت: انتخاب هرندی برای ما خیلی دور از ذهن نبود و پس از جلسه با کمیته فنی باشگاه به این نتیجه رسیدیم که انتخاب او بهترین گزینه برای داماش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عابدینی در ارتباط با انتخاب دوباره امید هرندی به عنوان سرمربی داماش گیلان، اظهار کرد: من ابتدا باید از آقای هرندی که در چنین موقعیت خطیر و بحرانی قبول مسئولیت می‌کند و قطعا از تعصب و روحیه خدمت وی به نسل جوان گیلانی سرچشمه می‌گیرد، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

80920692-5249721_0

قبول مسئولیت هرندی از روی تعصب به داماش است

وی افزود: انتخاب هرندی برای ما خیلی دور از ذهن نبود و پس از جلسه با کمیته فنی باشگاه به این نتیجه رسیدیم که انتخاب او بهترین گزینه برای داماش است، در اتفاقاتی هم که دو سال پیش افتاده بود خود هرندی بسیار مردانگی کرد و هیچ کدورتی هم از گذشته بین ما وجود ندارد و امیدوارم که در آرامش بتواند داماش را به اوج برگرداند.

مدیرعامل داماش گیلان در مورد خبر سرمربی شدن مجتبی خورشیدی در هفته گذشته، گفت: خیر، چنین چیزی درست نیست، حضور آقای خورشیدی در رشت از سوی یک اسپانسر جدید باشگاه صورت گرفته بود و در ابتدا هم فقط قرار بر این بود که به رشت بیاید و شرایط تیم را برای گروه اسپانسر تشریح کند، اما نمی‌دانم چه کسی به وی اجازه داد که بر سر تمرین برود و مسئولان داماش هم در رشت بلافاصله با این قضیه برخورد کردند.

نظرمحمدی درباره سرمربی جدید داماش زود قضاوت کرد

عابدینی در ارتباط با نامه خداحافظی نظرمحمدی و وضعیت او گفت: علی دوست خوب ما و فرزند داماش است، در ارتباط با آمدن خورشیدی به عنوان سرمربی، جوانی و زود قضاوت کرد و با عجله نامه خداحافظی نوشت، خود او هم در جریان است که قرار بود بعد از جمع و جور کردن تیم و سرو سامان گرفتن شرایط مالی، یک سرمربی به داماش بیاید و نظرمحمدی هم کنار او بالا سر تیم باشد، حالا هم اتفاقی نیفتاده و علی همیشه عضو داماش است، در ارتباط با کادرفنی هم البته نظر اصلی را باید هرندی بدهند.

شرایط داماش رو به بهبودی است

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ با ابراز خوشنودی از سر و سامان گرفتن باشگاه سپیدرود رشت گفت: وقتی سپیدرود جان بگیرد، جامعه فوتبال گیلان و ایران خوشحال است، برای داماش هم خیلی شرایط خوب می‌شود که یک تیم قوی و همشهری کنار دستش باشد و این می‌تواند هم به حس رقابت بین دو تیم کمک کند و هم سبب می‌شود که دو باشگاه در شرایط دشوار به کمک هم بیایند.

نمی‌خواهم فعلا درباره مدیرعاملی پرسپولیس صحبت کنم

عابدینی تصریح کرد: من می‌دانم که تماشاگران رشتی برایشان نام شهرشان مهم است و بسیاری از هواداران دو تیم مشترک هستند، من امیدوارم امسال هم داماش به لیگ برتر بازگردد و هم سپیدرود به دسته یکم صعود کند.

وی در پاسخ به این پرسش که خبر مدیرعاملی شما تا چه حد در پرسپولیس جدی است، گفت: صحبت‌هایی شده، ولی فعلا نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و امیدوارم هر چه که خیر باشد اتفاق بیفتد./تسنیم

Share