فرمانده نیروی انتظامی

فقط با سخنان زیبا و طرح‌های رنگارنگ کار حل نمی‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده نیروی انتظامی گفت: تلاش جهادی یک شعار برای یک سال نیست بلکه جوهر حرکت ناجاست و کارآمدی نیز به جهت پاسخگویی به مطالبات مردم است تاحدی که مردم ناجا را به عنوان تکیه‌گاه امن و پشتیبان خود بدانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده نیروی انتظامی گفت: تلاش جهادی یک شعار برای یک سال نیست بلکه جوهر حرکت ناجاست و کارآمدی نیز به جهت پاسخگویی به مطالبات مردم است تاحدی که مردم ناجا را به عنوان تکیه‌گاه امن و پشتیبان خود بدانند.
احمدی9000662_PhotoAسردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در صبحگاه عمومی در اولین روز هفته ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی‌ اظهار داشت: برنامه رشد و تعالی در ناجا که چند سالی آغاز شده اکنون در حال ارزیابی است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: همانگونه که در ۳۰ و چند سال قدرت معنوی و قدرت اراده ما بر همه سلاح‌های مادی دشمنان غلبه کرد باید بدانیم زمانی برنده می‌شویم که ابزار مادی دست مامور بصیری باشد که با دانش و اخلاص برای خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند قدم بردارد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: اساسا در جمهوری اسلامی ایران، رسم بقا پیوستگی حکومت با مردم است و ما در این بین هیچ حد فاصلی نمی‌بینیم و مردم حکومت از آن خود می‌بینند.

وی گفت: مردمی بودن نظام بر پایه تعلیمات دینی و اسلامی باعث شده که مکتب امام (ره) امروز دلدادگان بیشماری در سراسر دنیا داشته باشد و همه کسانی که از سلطه و استبداد به ستوه آمده‌اند دل‌هایشان گرایش به این مکتب و امام دارد.

سردار احمدی‌مقدم با اشاره به شعار هفته ناجا که تلاش جهادی،‌ کارآمدی و اقتدار است تصریح کرد: تلاش جهادی جوهره حرکت ماست؛ تلاشی است که هدف مقدس دارد و از ابزار و راه مقدس استفاده می‌کند و صرفا برای خداست.

وی ادامه داد: تلاش جهادی یک شعار برای یک سال نیست؛ بلکه جوهر حرکت ناجاست و تبلور آن جانبازی، ایثارگری،‌ گذشت از تعطیلات و استراحت و عشق به خدمت است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآمدی عنصر اصلی در اقتدار است؛ کارآمدی یعنی قدرت پاسخگویی به مطالبات مردم تا حدی که مردم ناجا را به عنوان یک تکیه‌گاه امن و پشتیبان خود بدانند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد:‌ فقط با سخنان زیبا و طرح‌های رنگارنگ کار حل نمی‌شود در عمل باید دستان توانمند ناجا بتواند خطرات را از آنها دور کند.

وی به مقایسه ایران با کشورهای پیرامون که درگیر ناامنی است،‌ پرداخت و ادامه داد:‌ تعداد نیروهای امنیتی و هزینه‌های امنیتی آنها نسبت به ما دو چندان است حتی کشورهای خارجی را به کمک می‌گیرند اما نمی‌توانند بر اوضاع ناامنی خود غلبه کنند و ما باید نعمت امنیت را در کشور خود شکرگزار باشیم.

سردار احمدی‌مقدم تصریح کرد: حقیقتا ناجا،‌ ارتش، سپاه و همه دستگاه‌ها در جهت تامین رفاه و آسایش قدم برمی‌دارند اما رمز امنیت جمهوری اسلامی زمانی که شرق و غرب در ناامنی است، به سادگی میسر نیست.

وی گفت: امنیت در سایه تلاش و مجاهدت از یک سو و پشتوانه مردمی از سوی دیگر است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امنیت امروز باید باری در سبد هزینه‌های مردم نباشد بلکه عنصری باشد که موانع را برمی‌دارد.

وی گفت: مرکز تولید جهانی مواد مخدر در جوار ماست و ناامن‌ترین مناطق در جوار کشور ما هستند و ما باید تلاش کنیم که امنیت خود را حفظ کنیم.

/فارس

Share