استاندار گيلان

فرهنگ گیلان آنچه که در این سریالها پخش می شود،نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان گفت :تا زمانیکه جوانان را نشناختیم نمی توانیم برای آنان برنامه ریزی درست انجام دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان گفت :تا زمانیکه جوانان را نشناختیم نمی توانیم برای آنان برنامه ریزی درست انجام دهیم.

1

دکتر محمد علی نجفی عصر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: تازمانیکه جوانان را نشناختیم نمی توانیم برای آنان برنامه ریزی درست انجام دهیم.
استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولیت توجه به جوانان بر عهده همه دستگاهها است و فقط بر عهده اداره کل ورزش و جونان نیست افزود :جوانان یکی از شاخصه های مهم توسعه کشور هستند و که باید ازآنها به عنوان فرصتی بزرگ در این بخش استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه بحث اشتغال از دغدغه های مهم جوانان محسوب می شود،تصریح کرد:ارتقای شعور اجتماعی،ترویج مفاهیم قرآنی در زندگی جوانان و استفاده از رهنمود های قرآن در زندگی روزمره می تواند جوانان را تقویت کند.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان باید ریشه ای عمل کنیم،گفت:در مباحث فرهنگی توجه به نیازهای جوانان کمتر دیده میشود.
وی با ابراز نگرانی در مورد آمار بالای طلاق در گیلان گفت:رسانه ها بویژه صداوسیما در تحکیم بنیان خانواده با ساخت برنامه های کارشناسانه نقش مهمی دارند.
وی با بیان اینکه رسانه ها در تحکیم خانواده ها قویتر از امروز عمل کنند گفت : از صدا وسیما میخواهم سریال هایی نسازد که درآن زن و شوهرهای گیلانی مدام باهم دعوا دارند وبا یکدیگر بد زبانی می کنند.

2
استاندار گیلان خاطر نشان کرد :فرهنگ گیلان آنچه که در این سریالها پخش میشود نیست و باید این موضوع را هدایت کنیم تا از این مسئله کاسته شود .

3333

Share